Service Leadership Training

Στόχος του προγράμματος είναι να ενδυναμώσει τους Προϊσταμένους  να ηγούνται επιτυχώς και να παρακινούν αποτελεσματικά τις ομάδες  εξυπηρέτησης, ώστε να παρέχουν εξαιρετικές εμπειρίες στους πελάτες

Οι συμμετέχοντες παρακολουθώντας το πρόγραμμα καταφέρνουν:

  • Να αναγνωρίσουν ποιοι παράγοντες συνεισφέρουν στην ανάπτυξης πελατοκεντρικής κουλτούρας σε έναν οργανισμό
  • Να εμπνευστούν μέσα από βέλτιστες πρακτικές &  case studies για την ανάπτυξη/ ενίσχυση  πελατοκεντρικής κουλτούρας στον οργανισμό τους
  • Να προσδιορίζουν με ποιο τρόπο ο ηγέτης μιας ομάδας προωθεί την υπεροχή στην εξυπηρέτηση
  • Να περιγράφουν το προσωπικό  , ιδιαίτερο στυλ ηγεσίας που εξασκούν στις ομάδες  εξυπηρέτησης (service leadership style)
  • Να σχεδιάσουν τα βήματα που χρειάζεται να κάνουν για να ενθαρρύνουν την προσφορά εξαιρετικής εξυπηρέτησης από τα μέλη των ομάδων τους προς τους πελάτες
  • Να χρησιμοποιούν το feedback των πελατών για να φέρουν βελτιώσεις και καινοτομία στην εμπειρία του πελάτη
  • Να αντιλαμβάνονται τη διαφορετικότητα των αναγκών των πελατών βάσει των διαφορετικών  γενεών και ηλικιών
  • Να εφαρμόζουν τεχνικές ώστε να ενθαρρύνουν ένα κλίμα συνεχούς παρακίνησης μέσα στην ομάδα (εργαλείο διερεύνησης κινήτρων για τα μέλη της ομάδας)