- Τα οφέλη των Personal Coaching προγραμμάτων και του αποτελεσματικού Coach (επιχειρώ, Ιούνιος 2022) Τα οφέλη των personal coaching προγραμμάτων και του αποτελεσματικού coach (epixeiro.gr)
- Αποκτήστε τον μηχανισμό Service Design, βελτιώστε την προσφερόμενη εμπειρία στους πελάτες ( επιχειρώ, Μάιος 2021) Αποκτήστε τον μηχανισμό Service Design, βελτιώστε την προσφερόμενη εμπειρία στους πελάτες (epixeiro.gr)
- The Dynamic Duo Sales Coaching Strategy (Linked In, Οκτώβριος 2020) THE DYNAMIC DUO SALES COACHING STRATEGY | LinkedIn
- Εξελίσσοντας τον Sales Manager σε Sales Leader (επιχειρώ, Ιούλιος 2020) Εξελίσσοντας τον Sales Manager σε Sales Leader (epixeiro.gr)
- Τι είναι το ServiceDesign & γιατί είναι σημαντικό για κάθε brand (επιχειρώ, Φεβρουάριος 2020) Τι είναι το Service Design και γιατί είναι σημαντικό για κάθε brand (epixeiro.gr)
- 1ο μέρος της συνέντευξης στον Χ. Κοτσακά «Ε.Μητσιμπόνα : Χρειάζεται χρόνος και αφοσίωση για να χτιστεί κουλτούρα εμπειρίας πελάτη» (επιχειρώ, 2019) Έ. Μητσιμπόνα: «Χρειάζεται χρόνος και αφοσίωση για να χτιστεί κουλτούρα εμπειρίας πελάτη» (epixeiro.gr)
- 2ο μέρος της συνέντευξης στον Χ. Κοτσακά «Ε.Μητσιμπόνα : Οι αξιομνημόνευτες εμπειρίες προσφέρουν ενθουσιασμένους πελάτες» Έ. Μητσιμπόνα: «Οι αξιομνημόνευτες εμπειρίες προσφέρουν ενθουσιασμένους πελάτες» (epixeiro.gr)
- ConversationAnalysis : Η επόμενη μέρα στη βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη (επιχειρώ, Φεβρουάριος 2019) Conversation Analysis: Η επόμενη μέρα στη βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη (epixeiro.gr)
- CustomerExperienceRetailTours: Τι συναρπάζει και τι ενοχλεί τους πελάτες (επιχειρώ, Ιούλιος 2017) Customer Experience Retail Tours: Τι συναρπάζει και τι ενοχλεί τους πελάτες (epixeiro.gr)
- Εξυπηρετώντας διαφορετικές γενιές πελατών: Από την Generation Z στη Silent Age (επιχειρώ, Ιούλιος 2018) Εξυπηρετώντας διαφορετικές γενιές πελατών: Από την Generation Z στην Silent Generation (epixeiro.gr)
- Στρατηγική B2B Πώλησης σε 4 βήματα (Huffington Post, Ιούνιος 2017) Στρατηγική B2B πώλησης σε 4 βήματα | HuffPost Greece ΚΟΙΝΩΝΙΑ (huffingtonpost.gr)
MEDIA
- Απολαυστική η γεύση των αγορών του μέλλοντος στο Athens 4th Customer Expeirience Festival | Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ (kathimerini.gr)
- Εκπαίδευση Πιστοποίησης σε Customer Emotions Management από τον CXFO στην Αθήνα | Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ (kathimerini.gr)
- Οι εμπειρίες του μέλλοντος μέσα από το Athens 2nd Customer Experience Festival | Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ (kathimerini.gr)
- SecretKey- FocusBari: Έρευνα για το CustomerExperience στις επιχειρήσεις στην Ελλάδα ( Advertising.gr, 2017) Secret Key – Focus Bari: Έρευνα για το Customer (advertising.gr)
- Διαχείριση άγχους – θυμού μέσα από τη δύναμη της θετικής σκέψης | Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ (kathimerini.gr)
- Η εμπειρία του πελάτη είναι η νεά στρατηγική για την επιτυχία των πωλήσεων Η «Εμπειρία του Πελάτη» είναι η νέα στρατηγική για την επιτυχία των πωλήσεων | Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ (kathimerini.gr)
- 1η έρευνα για το Customer Experience στις επιχειρήσεις στην Ελλάδα 1η έρευνα για το Customer Experience στις επιχειρήσεις στην Ελλάδα | Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ (kathimerini.gr)