Υποδειγματική Εξυπηρέτηση Πελατών

Ανάπτυξη νοοτροπίας υποδειγματικής εξυπηρέτησης πελατών μέσα από την παραμετροποίηση της προσέγγισης  σε κάθε πελάτη, με ταχύτητα, ορθότητα, χαμόγελο, συναίσθημα και αυθεντικά υποστηρικτική διάθεση

  • Τί χτίζει και τι γκρεμίζει την εμπειρία του πελάτη σε κάθε γενιά ; Οι προτιμήσεις των Millennials έναντι των υπολοίπων γενεών όπως οι Traditionalists , οι Baby Boomers, οι Gen X, Gen Z..
  • Αναγνώριση και προσαρμογή των εκπροσώπων εξυπηρέτησης στο προφίλ προσωπικότητας του πελάτη ( διαφορετικοί τύποι πελατών βάσει προσωπικότητας και βάσει των  στυλ επικοινωνίας)
  • Η εκτίμηση και η αξιοποίηση του feedback του πελάτη στα πλαίσια της προώθησης βελτιώσεων στην εξυπηρέτηση πελατών
  • Το ζεστό «καλωσόρισμα» στην αρχή της επικοινωνίας με τον πελάτη
  • Η τεχνική της δημιουργίας Ταύτισης & Κοινωνικοποίησης με τον πελάτη
  • Πώς κάνω μαγική την εξυπηρέτηση;
  • Μεταφέροντας την καλύτερη δυνατή εικόνα
  • Φράσεις προς υιοθέτηση και Φράσεις προς αποφυγή
  • Η αξία και η ενδεδειγμένη συχνότητα της χρήσης των ονομάτων στην τηλεφωνική επικοινωνία
  • Το χαμόγελο και η θετική ψυχολογία στην επικοινωνία με τον πελάτη
  • Τεχνικές Διερεύνησης της ανάγκης του πελάτη – Εντοπίζοντας τις προτεραιότητες του πελάτη (Ερωτήσεις Γεγονότων, Προτεραιοτήτων, Επιπτώσεων)
  • Τεχνικές ανάπτυξης ενεργής- προσεκτικής- αντικειμενικής ακρόασης του πελάτη
  • Αναλαμβάνοντας την ευθύνη της επικοινωνίας μας
  • Η φυσικότητα στην εξυπηρέτηση