Service Design

Service Design εκπαιδευτικό πρόγραμμα  για στελέχη που διαμορφώνουν, παρακολουθούν , βελτιώνουν και επηρεάζουν την προσφερόμενη εμπειρία των οργανισμών προς τους πελάτες .

Εκπαίδευση βήμα προς βήμα στη μεθοδολογία και στις αρχές του Service Design, χρησιμοποιώντας με τον πιο πρακτικό τρόπο σύγχρονα εργαλεία σχεδιασμού & βελτίωσης της εμπειρίας πελατών αλλά και ανάπτυξης νέων υπηρεσιών

Στόχοι  & οφέλη της εκπαίδευσης στο SERVICE DESIGN

  • Δημιουργήστε μια ομάδα από καταρτισμένους Service Designers στον οργανισμό σας , οι οποίοι θα σχεδιάζουν δυναμικά την προσφερόμενη εμπειρία στους πελάτες σας
  • Αποκτήστε τον εσωτερικό μηχανισμό σχεδιασμού της εμπειρίας πελάτη (Customer Experience Design ) και δυναμικά εργαλεία βελτίωσης της εμπειρίας  σύμφωνα με τις μεταβαλλόμενες ανάγκες των καταναλωτών / πελατών
  • Μάθετε να χρησιμοποιείτε Design Thinking tools & Frameworks για να λύνετε προβλήματα, να καινοτομείτε και να βελτιωμένες συστηματικά τις  εμπειρίες για τους πελάτες σας
  • Συγκεντρώστε στοιχεία για τη συμπεριφορά & τα συναισθήματα των πελατών σας σε κάθε σημείο επαφής (άμεσης ή έμμεσης ) με την εταιρία
  • Ενεργοποιήστε δεξιότητες καινοτομίας και δημιουργικής επίλυσης προβλημάτων μέσα από την αξιοποίηση της διαφορετικότητας και την ενίσχυση της ενσυναίσθησης των στελεχών σας απέναντι στους πελάτες
  • Αναπτύξτε δεξιότητες κριτικής, δημιουργικής, αναλυτικής & συνθετικής σκέψης
  • Εφαρμόστε στον οργανισμό σας από την αμέσως επόμενη ημέρα της εκπαίδευσης όλες τις τεχνικές Service Design που μάθατε
  • Γνωρίστε επιτυχημένες, διεθνείς πρακτικές οργανισμών που ενεργοποίησαν  τον Service Design μηχανισμό για να διαφοροποιηθούν με επιτυχία και διάρκεια στο Customer Experience