Customer Focused Culture Development
Βοηθάμε τις ∆ιοικητικές οµάδες να αναπτύξουν δυνατή κουλτούρα πελατοκεντρισμού .
Με συμβουλευτική δράση, εργαστήρια στρατηγικής , αποτύπωση & εσωτερική επικοινωνία των CX στοιχείων φιλοσοφίας της εταιρίας αναπτύσσουμε:
- CX Philosophy Statement
- CX Values
- CX Strategy και η σύνδεσή του με το όραμα της εταιρίας και την υπόσχεση της μάρκας (brand promise)
- CX Culture BooΚ
- CX Competency Frameworks
- Συμπεριφορικά κριτήρια (KPIs) καλής και εξαιρετικής απόδοσης σε κρίσιμους εργασιακούς ρόλους για την εμπειρία του πελάτη