CX Trendforecasting Workshop
Εκπαίδευση των στελεχών σε εργαλεία έρευνας για τον εντοπισμό των trends (π.χ. coolhunting, ΑΙ πλατφόρμες πρόβλεψης των τάσεων) , και ανάδειξη των trends , micro trends, mega trends ,paradigms, styles & fads που θα επικρατήσουν σε βασικούς κλάδους της αγοράς.
Μέσα από τη συγκεκριμένη παρέμβαση αναλύεται η μεθοδολογία του TREND FORECASTING και εστιάζουμε στις συμπεριφορές τόσο όσων καθορίζουν τις τάσεις (trendsetters), όσο των προπορευόμενων χρηστών (lead users) και των δημιουργικών ομάδων (creative communities).
Οι συμμετέχοντες γνωρίζουν τόσο τις αναδυόμενες καταναλωτικές τάσεις και τις γλώσσες της αισθητικής αλλά παράλληλα εμπνέονται μέσα από την υλοποίηση εικονικών περιηγήσεων (Virtual Tours )που καταδεικνύουν βέλτιστες πρακτικές & αξιόλογα case studies από ευρύ φάσμα επιχειρηματικών κλάδων σε καινοτομίες σχετικά με το Customer Experience ( π.χ. από τις ηλεκτρονικές συσκευές εως τη μόδα , τον χώρο του αυτοκινήτου, το φαγητό ή την εστίαση ευρύτερα και πολλούς ακόμη χώρους δραστηριοποίησης…) .
To Trendforecasting Workshop απευθύνεται σε στελέχη του Marketing, της Επικοινωνίας, του Σχεδιασμού Προϊόντων & Υπηρεσιών , της Εμπειρία του Πελάτη, της Ανάπτυξης & Διοίκησης Δικτύων Λιανικής και σε όλους όσους συμμετέχουν σε ομάδες καινοτομίας για την ανάπτυξη νέων προϊόντων, υπηρεσιών και concepts