Διαχείριση παραπόνων πελατών

Στόχος του προγράμματος είναι να αναπτύξουν τα στελέχη  αποτελεσματικές δεξιότητες  κορυφαίων  προδιαγραφών στη διαχείριση παραπόνων των πελατών

  • Η αξία των παραπόνων του πελάτη για την εταιρία
  • Η σύνδεση της εξαιρετικής διαχείρισης παραπόνων με την πιστότητα των πελατών
  • Βέλτιστες Πρακτικές από κορυφαίους οργανισμούς στη διαχείριση παραπόνων
  • Η υιοθέτηση μια συναισθηματικά ευφυούς προσέγγισης στη διαχείριση των παραπόνων
  • Οι απαραίτητες δεξιότητες για την αποτελεσματική διαχείριση παραπόνων
  • Επιτυχημένες τεχνικές και μεθοδολογίες στη διαχείριση παραπόνων
  • Η προοδευτική αποκλιμάκωση της έντασης στους δυσαρεστημένους πελάτες
  • Η σχέση χρόνου & συναισθήματος στη διαχείριση των παραπόνων
  • Η χρήση της Θετικής Γλώσσας στη Διαχείριση των Παραπόνων
  • Πώς απαντάμε στην προσβλητική φρασεολογία του πελάτη
  • Με ποιο τρόπο θέτουμε όρια στον υβριστικό πελάτη