Service Design
Service Design εκπαιδευτικό πρόγραμμα για στελέχη που διαμορφώνουν, παρακολουθούν , βελτιώνουν και επηρεάζουν την προσφερόμενη εμπειρία των οργανισμών προς τους πελάτες .
Εκπαίδευση βήμα προς βήμα στη μεθοδολογία και στις αρχές του Service Design, χρησιμοποιώντας με τον πιο πρακτικό τρόπο σύγχρονα εργαλεία σχεδιασμού & βελτίωσης της εμπειρίας πελατών αλλά και ανάπτυξης νέων υπηρεσιών
Στόχοι & οφέλη της εκπαίδευσης στο SERVICE DESIGN
- Δημιουργήστε μια ομάδα από καταρτισμένους Service Designers στον οργανισμό σας , οι οποίοι θα σχεδιάζουν δυναμικά την προσφερόμενη εμπειρία στους πελάτες σας
- Αποκτήστε τον εσωτερικό μηχανισμό σχεδιασμού της εμπειρίας πελάτη (Customer Experience Design ) και δυναμικά εργαλεία βελτίωσης της εμπειρίας σύμφωνα με τις μεταβαλλόμενες ανάγκες των καταναλωτών / πελατών
- Μάθετε να χρησιμοποιείτε Design Thinking tools & Frameworks για να λύνετε προβλήματα, να καινοτομείτε και να βελτιωμένες συστηματικά τις εμπειρίες για τους πελάτες σας
- Συγκεντρώστε στοιχεία για τη συμπεριφορά & τα συναισθήματα των πελατών σας σε κάθε σημείο επαφής (άμεσης ή έμμεσης ) με την εταιρία
- Ενεργοποιήστε δεξιότητες καινοτομίας και δημιουργικής επίλυσης προβλημάτων μέσα από την αξιοποίηση της διαφορετικότητας και την ενίσχυση της ενσυναίσθησης των στελεχών σας απέναντι στους πελάτες
- Αναπτύξτε δεξιότητες κριτικής, δημιουργικής, αναλυτικής & συνθετικής σκέψης
- Εφαρμόστε στον οργανισμό σας από την αμέσως επόμενη ημέρα της εκπαίδευσης όλες τις τεχνικές Service Design που μάθατε
- Γνωρίστε επιτυχημένες, διεθνείς πρακτικές οργανισμών που ενεργοποίησαν τον Service Design μηχανισμό για να διαφοροποιηθούν με επιτυχία και διάρκεια στο Customer Experience