Υποδειγματική Εξυπηρέτηση Πελατών
Ανάπτυξη νοοτροπίας υποδειγματικής εξυπηρέτησης πελατών μέσα από την παραμετροποίηση της προσέγγισης σε κάθε πελάτη, με ταχύτητα, ορθότητα, χαμόγελο, συναίσθημα και αυθεντικά υποστηρικτική διάθεση
- Τί χτίζει και τι γκρεμίζει την εμπειρία του πελάτη σε κάθε γενιά ; Οι προτιμήσεις των Millennials έναντι των υπολοίπων γενεών όπως οι Traditionalists , οι Baby Boomers, οι Gen X, Gen Z..
- Αναγνώριση και προσαρμογή των εκπροσώπων εξυπηρέτησης στο προφίλ προσωπικότητας του πελάτη ( διαφορετικοί τύποι πελατών βάσει προσωπικότητας και βάσει των στυλ επικοινωνίας)
- Η εκτίμηση και η αξιοποίηση του feedback του πελάτη στα πλαίσια της προώθησης βελτιώσεων στην εξυπηρέτηση πελατών
- Το ζεστό «καλωσόρισμα» στην αρχή της επικοινωνίας με τον πελάτη
- Η τεχνική της δημιουργίας Ταύτισης & Κοινωνικοποίησης με τον πελάτη
- Πώς κάνω μαγική την εξυπηρέτηση;
- Μεταφέροντας την καλύτερη δυνατή εικόνα
- Φράσεις προς υιοθέτηση και Φράσεις προς αποφυγή
- Η αξία και η ενδεδειγμένη συχνότητα της χρήσης των ονομάτων στην τηλεφωνική επικοινωνία
- Το χαμόγελο και η θετική ψυχολογία στην επικοινωνία με τον πελάτη
- Τεχνικές Διερεύνησης της ανάγκης του πελάτη – Εντοπίζοντας τις προτεραιότητες του πελάτη (Ερωτήσεις Γεγονότων, Προτεραιοτήτων, Επιπτώσεων)
- Τεχνικές ανάπτυξης ενεργής- προσεκτικής- αντικειμενικής ακρόασης του πελάτη
- Αναλαμβάνοντας την ευθύνη της επικοινωνίας μας
- Η φυσικότητα στην εξυπηρέτηση