Εξυπηρετώντας με Ενσυναίσθηση
Στόχος του εκπαιδευτικού προγράμματος είναι να ενθαρρυνθούν τα στελέχη να βλέπουν τον κόσμο μέσα από τα μάτια των πελατών ή των συνεργατών, για να κατανοούν τον τρόπο αντίληψης τους και να συνδέονται μαζί τους σε ένα βαθύτερο επίπεδο, ώστε να δημιουργούν μαζί τους σχέσεις εμπιστοσύνης
- Αναπτύσσοντας κατανόηση για τις ανάγκες των πελατών & των συνεργατών
- Μπαίνοντας στα παπούτσια του πελάτη – «Μια μέρα στη ζωής του πελάτη»
- Αναγνωρίζοντας την οπτική του πελάτη/ συνεργάτη
- Σχεδιασμός και χρήση «Δηλώσεων Ενσυναίσθησης»
- Πως αποφεύγω & πως διαχειρίζομαι την επικριτική στάση
- Κατανοώντας τα συναισθήματα των πελατών & των συνεργατών
- Ισχυρές φράσεις & στάση σώματος που αντανακλούν ενσυναίσθηση
- Μεταφέροντας την κατανόηση της οπτικής του πελάτη