Στη Secret Key είμαστε δυνατά εξειδικευμένοι στον σχεδιασμό πελατοκεντρικής κουλτούρας για τους οργανισμούς , μεταμορφώνοντας δυναμικά με συμπληρωματικά εργαλεία, γνώση, εμπειρία και μεθοδολογίες την τελική εμπειρία των πελατών (Customer Experience) σε ένα συναρπαστικό πεδίο θετικών εκπλήξεων & αυθεντικής διαφοροποίησης
Η ομάδα μας περιλαμβάνει έμπειρους εκπαιδευτές & εξειδικευμένους Design Thinking & Service Design Facilitators, πιστοποιημένους από την DT Academy , τον ICSA (International Customer Service Association ) & τον CXFO (Customer Experience Foundation)
Επιδιώκουμε να δημιουργούμε συναρπαστικά ταξίδια για τους πελάτες των οργανισμών που μας εμπιστεύονται & αξιομνημόνευτες εμπειρίες, εισάγοντας τα πιο σύγχρονα εργαλεία που προωθούν την δημιουργική σκέψη στο σχεδιασμό της συνολικής εμπειρίας.
Σημεία ορόσημα που αποδεικνύουν την αδιάκοπη εστίαση μας στην εξέλιξη των Customer Experience υπηρεσιών μας αποτελούν ενδεικτικά
- Είμαστε ιδρυτές & διοργανωτές του ATHENS CUSTOMER EXPERIENCE FESTIVAL ( 2014,2015, 2017, 2018)
- Εκπροσωπούμε τοπικά έναν από τους μεγαλύτερους , ανεξάρτητους , διεθνούς οργανισμούς στο Customer Experience, τον CXFO (Customer Experience Foundation), εδραιώνοντας το παράρτημά του στην Ελλάδα
- Είμαστε ιδρυτές του Athens Customer Experience Academy , του φορέα που φιλοξενεί ανοιχτά εκπαιδευτικά προγράμματα στο πεδίο του Customer Experience, σε συνεργασία με διεθνείς CX Thought Leaders & CX Strategists
- Σε συνεργασία με τον CXFO αναπτύξαμε στην Ελλάδα εκπαιδευτικά προγράμματα διεθνούς πιστοποίησης σε ενότητες CUSTOMER EMOTIONS MEASUREMENT & MANAGEMENT
Certification Level 1 : Measuring Customer Emotions
Certification Level 2 : Customer Emotions Quality Assurance for Contact Centers
Certification Level 2: Customer Emotions for Retail & Omni-Channel
- Έχουμε αναπτύξει πολυετείς στρατηγικές συνεργασίες με καταξιωμένους Trendwatchers για να τροφοδοτούμε συνεχώς το πελατολόγιό μας με γνώσεις ως προς τις νέες τάσεις κατανάλωσης & τα αναδυόμενα lifestyles των πελατών, στις διεθνείς αγορές
CUSTOMER EXPERIENCE SERVICES
- Customer Experience Culture Development
- Customer Experience Training
- CX Trend forecasting Workshop
- Service Design
- Customer Journey Mapping Workshops
- Personas Workshops
- Ideation Workshops
- Service Leadership
- Υποδειγματική Εξυπηρέτηση
- Διαχείριση Τηλεφωνικής Επικοινωνίας
- Εξυπηρετώντας με Ενσυναίσθηση
- Διαχείριση Παραπόνων & Αντιρρήσεων
- Θετική Ψυχολογία στην Εξυπηρέτηση Πελατών