Εντοπισμός & χαρτογράφηση των υπευθύνων λήψης αποφάσεων, του «επικυρωτή», των ατόμων με δύναμη επιρροής και των ανερχόμενων αστέρων στο περιβάλλον του πελάτη
Αναπτύσσοντας έναν εσωτερικό «καθοδηγητή» στο περιβάλλον του πελάτη
Αντιμετωπίζοντας τους gatekeepers
Τακτικές πώλησης στα τέσσερα επίπεδα δέσμευσης (Champion, Supporter, Doubter, Οbstructionist) στην ιεραρχία των αποφάσεων
Τακτικές αντιμετώπισης συνηθισμένων δυσκολιών της πώλησης σε πολλαπλά επίπεδα
Καθορισμός προτεραιοτήτων, επιπέδων δέσμευσης και βέλτιστης συχνότητας επικοινωνίας
Αναγνώριση των εσωτερικών δικτύων του πελάτη και διασυνδέσεις με τους βασικούς παίκτες
Πρόβλεψη και αντιμετώπιση των “yellow flags”
Ανάπτυξη ενός πλάνου δράσης στρατηγικής πώλησης σε πολλαπλά επίπεδα
Τακτικές πλοήγησης σε έναν σύνθετο πελάτη (10 τακτικές πώλησης σε διαφορετικά επίπεδα)