ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΠΩΛΗΣΗ ΣΕ ΠΟΛΛΑΠΛΑ ΕΠΙΠΕΔΑ
- Εντοπισμός & χαρτογράφηση των υπευθύνων λήψης αποφάσεων, του «επικυρωτή», των ατόμων με δύναμη επιρροής και των ανερχόμενων αστέρων στο περιβάλλον του πελάτη
- Αναπτύσσοντας έναν εσωτερικό «καθοδηγητή» στο περιβάλλον του πελάτη
- Αντιμετωπίζοντας τους gatekeepers
- Τακτικές πώλησης στα τέσσερα επίπεδα δέσμευσης (Champion, Supporter, Doubter, Οbstructionist) στην ιεραρχία των αποφάσεων
- Τακτικές αντιμετώπισης συνηθισμένων δυσκολιών της πώλησης σε πολλαπλά επίπεδα
- Καθορισμός προτεραιοτήτων, επιπέδων δέσμευσης και βέλτιστης συχνότητας επικοινωνίας
- Αναγνώριση των εσωτερικών δικτύων του πελάτη και διασυνδέσεις με τους βασικούς παίκτες
- Πρόβλεψη και αντιμετώπιση των “yellow flags”
- Ανάπτυξη ενός πλάνου δράσης στρατηγικής πώλησης σε πολλαπλά επίπεδα
- Τακτικές πλοήγησης σε έναν σύνθετο πελάτη (10 τακτικές πώλησης σε διαφορετικά επίπεδα)