Τρόπος ανάλυσης των major/key accounts για τον εντοπισμό στρατηγικών ευκαιριών συνεργασίας
Αναπτύσσοντας «στρατηγικούς στόχους» & «στόχους αξίας» για κάθε account
Εφαρμογή της « Στρατηγικής της Ευθυγράμμισης» για να «κλειδώσουμε» την εταιρία που εκπροσωπούμε ως τον «προμηθευτή επιλογής», σύμβουλο και σύμμαχο του πελάτη
Κατανομή των πόρων μας ανάλογα με το δυναμικό του πελάτη
Κατάκτηση πρόσβασης καθέτως & οριζοντίως τόσο στους υπεύθυνους λήψης απόφασης όσο και στα ευρύτερα πρόσωπα επιρροής (influencers) από το περιβάλλον του πελάτη
Διασύνδεση με top-level στελέχη του πελάτη για να κατανοήσουμε την οπτική, τους μακροπρόθεσμους στόχους & το όραμά τους
Ενοποίηση στρατηγικών όπως η διαπραγμάτευση, η συμβουλευτική πώληση , η πώληση σε ομάδα, σε διαφορετικά επίπεδα επιρροής …
Πως σχεδιάζουμε ένα Master Plan για κάθε σημαντικό πελάτη – SBD TOOLBOX & Simulations