ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
- Τρόπος ανάλυσης των major/key accounts για τον εντοπισμό στρατηγικών ευκαιριών συνεργασίας
- Αναπτύσσοντας «στρατηγικούς στόχους» & «στόχους αξίας» για κάθε account
- Εφαρμογή της « Στρατηγικής της Ευθυγράμμισης» για να «κλειδώσουμε» την εταιρία που εκπροσωπούμε ως τον «προμηθευτή επιλογής», σύμβουλο και σύμμαχο του πελάτη
- Κατανομή των πόρων μας ανάλογα με το δυναμικό του πελάτη
- Κατάκτηση πρόσβασης καθέτως & οριζοντίως τόσο στους υπεύθυνους λήψης απόφασης όσο και στα ευρύτερα πρόσωπα επιρροής (influencers) από το περιβάλλον του πελάτη
- Διασύνδεση με top-level στελέχη του πελάτη για να κατανοήσουμε την οπτική, τους μακροπρόθεσμους στόχους & το όραμά τους
- Ενοποίηση στρατηγικών όπως η διαπραγμάτευση, η συμβουλευτική πώληση , η πώληση σε ομάδα, σε διαφορετικά επίπεδα επιρροής …
- Πως σχεδιάζουμε ένα Master Plan για κάθε σημαντικό πελάτη – SBD TOOLBOX & Simulations