ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΠΩΛΗΣΗ «ΑΞΙΑΣ»
- Πότε και πως χρησιμοποιούμε τη Στρατηγική Πώλησης Οφελών Αξίας (Value Driven Strategy)
- Πως εντοπίζουμε ευκαιρίες που θα δώσουν «αξία» στον πελάτη
- Πως ποσοτικοποιούμε κάθε μορφή οφέλους (λύσεις, άυλα οφέλη, τιμή, υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας)
- Υπολογίζουμε τους δείκτες IMPACT για να αξιολογήσουμε τα συστατικά της αξίας κάθε οφέλους που προσφέρουμε
- Προσδιορίζουμε με ακρίβεια την αξία που προσφέρουμε στους πελάτες μέσα από τη διαδικασία QPL (Quantify-Project-Link)
- Με ποιους τρόπους και πότε παρουσιάζουμε την «αξία» της πρότασής μας στον πελάτη
- Εφαρμογή της Στρατηγικής VDS & των εργαλείων παραγωγής «αξίας» για τον πελάτη, μέσα από ενασχόληση με αληθινά case studies