16 Νοέ 2022

Roundtable για Chief Executives “EMOTIONAL CONNECTION WITH CUSTOMERS”

Ο Morris Pentel, Chairman & Founder του CXFO υλοποίησε ένα τετράωρο Workshop Στρατηγικής με θέμα «Emotional Connection with Customers as a Growth Strategy» απευθυνόμενος σε περιορισμένο αριθμό Chief Executives (CEOs, CMOs, COOs, CFOs) και σε  ευρύτερα C-Suite επιπέδου στελέχη

Η στρατηγική αυτή εκπαιδευτική συνάντηση διοργανώθηκε από την Secret Key , τέθηκε υπό την αιγίδα του CEO CLUBS GREECE και έλαβε μέρος στο Κτήμα Αριάδνη στη Βαρυμπόμπη .

Ο Morris Pentel κατέδειξε με ποιο τρόπο τα συναισθήματα αλλάζουν τα δεδομένα του ανταγωνισμού και πως αυτά επηρεάζουν τη στρατηγική ατζέντα για την επόμενη διετία. Έδωσε γνώση και δομή στη σκέψη των Chief Executives προκειμένου να καταφέρουν επιτυχώς να προσαρμόσουν το περιβάλλον τους σε αυτές τις προκλήσεις. Ο Morris Pentel  ανέδειξε το όφελος και τον τρόπο παρακολούθησης των emotional analytics (e-score) στις εταιρίες, τον αντίκτυπο που έχει  η υιοθέτηση & η παρακολούθηση  εφάμιλλων δεικτών (π.χ. ECS / Emotional Connectivity Score) και συζήτησε  τις συνδέσεις που έχει αυτή η στρατηγική προσέγγιση σε ένα ευρύ φάσμα  λειτουργιών , τμημάτων & πόρων του οργανισμού. Ο Morris Pentel  εξήγησε στους Chief Executives  με ποιο τρόπο μπορούν να αξιοποιήσουν τη δύναμη του συναισθήματος  για να ξεκινήσουν μια ουσιαστική μεταμόρφωση εσωτερικά (emotionally engineered business transformation), η οποία θα έχει ισχυρά αποτελέσματα και βάσεις αφού το 90% των αποφάσεων είτε από μέρους των πελατών αλλά και των συνεργατών λαμβάνονται βάσει των συναισθημάτων.