16 Νοέ 2022

IDENTIFYING TALENTS IN CUSTOMER SERVICE

Στις 28 Νοεμβρίου 2019 η διεθνούς φήμης Customer Service Specialist  & Managing Director της Stairway , Sarah Cook  , εφοδιάσε τα στελέχη συνεργαζόμενων οργανισμών της Secret Key  με δεξιότητες, εργαλεία  και αυτοπεποίθηση ώστε να αναγνωρίζουν έγκαιρα και επιτυχώς ταλαντούχα στελέχη στις ομάδες εξυπηρέτησης πελατών .

Οι συμμετέχοντες στο εξεδικευμένο πρόγραμμα εκπαίδευσης της Secret Key έλαβαν  εξειδικευμένες γνώσεις & ερεθίσματα μέσα από την ενασχόληση με διεθνείς βέλτιστες πρακτικές Talent Management . Γνώρισαν  μεθόδους αναγνώρισης , φροντίδας και ανάπτυξης των ταλαντούχων στελεχών σε θέσεις customer service & customer experience και έμαθαν να αξιοποιούν διαγνωστικούς δείκτες αναγνώρισης των ταλαντούχων στελεχών στις ομάδες τους .

Μέσα από βιωματικό στυλ εκπαίδευσης , ομαδικές συζητήσεις και προσωπικά ερωτηματολόγια οι συμμετέχοντες ξεκαθάρισαν δεξιότητες &  τεχνικές που μπορούν να χρησιμοποήσουν για να οδηγήσουν σε υψηλά επίδα δέσμευσης των μελών της ομάδας (employee engagement in CS teams) τους.  Επανεξέτασαν τη στρατηγική διαχείρισης ταλέντων και δρομολόγησαν βήματα για να ενθαρρύνουν την προσφορά « άριστης εξυπηρέτησης» από τα μέλη της ομάδας τους προς τους πελάτες.