16 Νοέ 2022

THE 10 CX KEYS TO SUCCEED THROUGH THE COVID-19 CRISIS

Στην καρδιά της κρίσης του Covid-19 , η Secret Key προσκάλεσε μια από τις πιο αναγνωρισμένες  Συμβούλους και CX Experts της Μ. Βρετανίας, τη Manuela Pifani να υλοποιήσει Workshop Στρατηγικής στο Customer Experience, με θέμα «THE 10 CX KEYS TO SUCCEED THROUGH THE COVID-19 CRISIS»

Η Manuela είναι κάτοχος 18 βραβείων στην Εμπειρία Πελατών και παράλληλα έχει κερδίσει τον τίτλο «Customer Experience Professional of the Year» το 2015.

Μέσα από το Digital School της Secret Key καθοδήγησε  στελέχη της ελληνικής αγοράς μέσα από 10 κρίσιμα βήματα στην ευέλικτη προσαρμογή της στρατηγικής Customer Experience, στα πλαίσια της διαχείρισης της κρίσης που επικρατούσε.

Στις 6 & 13 Μαϊου 2020 , η Manuela Pifani μοιράστηκε συστηματικά βήματα και καθαρές ιδέες σε σχέση με την αναπροσαρμογή του Customer Strategy, των Customer Journeys & των CX προγραμμάτων μέτρησης. Ανέδειξε πόσο σημαντική είναι η ενδυνάμωση της σχέσης με τον πελάτη κατά τη διάρκεια της κρίσης και η δημιουργία αξίας διαρκείας.

Οι συμμετέχοντες κέρδισαν γνώση, πρακτικές , case studies εργαλεία και frameworks γύρω από την διαχείριση της εμπειρίας του πελάτη κατά τη διάρκεια του COVID 19.

Ειδικότερα οι συμμετέχοντες :

-Κατανόησαν με ποιο τρόπο θα εστιάσουν καλύτερα την ανταπόκρισή τους ως ξεχωριστοί οργανισμοί, απέναντι στη διαφορετική πραγματικότητα που γεννά νέες ανάγκες για τους πελάτες

-Συνειδητοποίησαν πόσο σημαντικό είναι οι αποφάσεις των οργανισμών να στηρίζονται στην πελατοκεντρική θεώρηση και όχι μόνο σε πλάνα επιβίωσης

-Ανακάλυψαν τις συνέπειες που δημιουργούν οι αλλαγές σε όλα τα touchpoints από την αρχή εως το τέλος του Customer Journey

-Αναγνώρισαν συγκεκριμένες δράσεις και ευκαιρίες που μπορούν να αναλάβουν για να διαχειριστούν με ασφάλεια την κρίση

-Έμαθαν πως μπορούν να μετατρέψουν την κρίση σε ευκαιρία , πως μπορούν να διαφοροποιηθούν θετικά και να αυξήσουν την πιστότητα & τον ενθουσιασμό των πελατών παράγοντας παράλληλα business value μεγάλης διάρκειας