16 Νοέ 2022

TRENDFORECASTING WORKSHOP & VIRTUAL TOURS ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ (CX)

Τις κρίσιμες τάσεις που θα αναδιαμορφώσουν την αγορά σε βασικούς κλάδους, τα αναδυόμενα lifestyles και τις νέες καταναλωτικές συμπεριφορές είχαν την ευκαιρία να μάθουν οι συμμετέχοντες στο  TRENDFORECASTING WORKSHOP : TOMORROW, TODAY που διοργάνωσε στις 27 Σεπτεμβρίου 2019  στην Αθήνα η Secret Key μέσα από το  Athens Customer Experience Academy (ACXA)

Προσκεκλημένη εισηγήτρια ήταν η γνωστή Ιταλίδα Trendforecaster &  Σύμβουλος Στρατηγικού Σχεδιασμού , Elena Marinoni. H Elena Marinoni είναι Διδάκτωρ σε θέματα Trend Forecasting & Strategic Innovation στο Πολυτεχνείο του Μιλάνο. Είναι Trendwatching Director στην εταιρία Milano Retail Tour (https://www.milanoretailtour.com/en/) και Head of Trend Research στη Nextatlas (www.nextatlas.com), μια πλατφόρμα πρόβλεψης των τάσεων αγοράς , η οποία λειτουργεί με Τεχνητή Νοημοσύνη.

Στο Trend Forecasting Workshop η Elena Marinoni  εκπαίδευσε τα στελέχη σε εργαλεία έρευνας για τον εντοπισμό των trends (π.χ. coolhunting, ΑΙ πλατφόρμες πρόβλεψης των τάσεων) και κατέδειξε τα trends , micro trends, mega trends ,paradigms, styles & fads  που θα επικρατήσουν σε βασικούς κλάδους της αγοράς..Παράλληλα εξήγησε τη μεθοδολογία του TREND FORECASTING  και εστίασε στις συμπεριφορές τόσο όσων καθορίζουν τις τάσεις (trendsetters), όσο των προπορευόμενων χρηστών (lead users) και των δημιουργικών ομάδων (creative communities).

Πέρα από την ενασχόληση της με τις αναδυόμενες καταναλωτικές τάσεις και τις γλώσσες της αισθητικής η Elena Marinoni ενέπνευσε τα στελέχη των επιχειρήσεων μέσα από την υλοποίηση εικονικών περιηγήσεων (Virtual Tours )που κατέδειξαν βέλτιστες πρακτικές & αξιόλογα case studies από ευρύ φάσμα επιχειρηματικών κλάδων  σε καινοτομίες σχετικά με το Customer Experience ( π.χ. από τις ηλεκτρονικές συσκευές εως τη μόδα , τον χώρο του αυτοκινήτου, το φαγητό ή την εστίαση ευρύτερα  και πολλούς ακόμη χώρους δραστηριοποίησης..) .

To Trendforecasting Workshop παρακολούθησαν στελέχη  Marketing, Επικοινωνίας,  Σχεδιασμού Προϊόντων & Υπηρεσιών , Εμπειρία του Πελάτη,  Ανάπτυξης  & Διοίκησης Δικτύων Λιανικής και στελέχη που συμμετέχουν σε ομάδες καινοτομίας για την ανάπτυξη νέων προϊόντων, υπηρεσιών και concepts..