16 Νοέ 2022

HOW TO DEVELOP A CUSTOMER-FOCUSED CULTURE

Στις 27 Σεπτεμβρίου 2022 η διεθνούς φήμης Customer Experience Specialist  Sarah Cook,  Managing Director της Stairway Consultancy (UK) και διακεκριμένη συγγραφέας  45  βιβλίων Leadership & Customer Care  , υλοποίησε ψηφιακό Customer Experience Masterclass workshop  με θέμα « ΠΩΣ ΝΑ ΑΝΑΠΤΥΞΕΤΕ ΠΕΛΑΤΟΚΕΝΤΡΙΚΗ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ», μέσα από το Digital School  της Secret Key.

Η Sarah Cook,  προσκεκλημένη στρατηγική συνεργάτης Secret Key μοιραστηκε  την τεράστια εμπειρία & γνώση αλλά και διαγνωστικά εργαλεία , επιτυχημένα παραδείγματα , κριτήρια & βήματα επιτυχίας για τη ενίσχυση του πελατοκεντρισμού , στην μετά Covid εποχή.

Το  διαδραστικό  workshop “ έδωσε  σιγουριά, αυτοπεποίθηση και νέες δεξιότητες  σε όσους το παρακολούθησαν . Οι συμμετέχοντες έλαβαν ερεθίσματα , εργαλεία και εμπνευση για να παρακινήσουν  τις ομάδες τους  ώστε να  προσφέρουν εξαιρετική εξυπηρέτηση στους πελάτες.

Η Sarah Cook  έδωσε  απαντήσεις στις ακόλουθες ερωτήσεις :

  • Ποιοι είναι οι παράγοντες που ενθαρρύνουν την ανάπτυξη πελατοκεντρικής κουλτούρας στους οργανισμούς ;
  • Με ποιους τρόπους καταφέρνουν να παρέχουν συστηματικά εξαιρετική εξυπηρέτηση   οι φημισμένοι για τις βέλτιστες  πρακτικές τους οργανισμοί  στην μετά την COVID πανδημία εποχή;

Οι συμμετέχοντες

  • Αναγνωρίσαν τους παράγοντες που συνεισφέρουν στην ανάπτυξη πελατοκεντρικής κουλτούρας στο εταιρικό περιβάλλον , όπως έχει πλέον διαμορφωθεί σε συνέχεια της πανδημίας Covid 19
  • Αξιολόγησαν πόσο καλά ανταποκρίνεται ο οργανισμός τους στα κριτήρια / παράγοντες   που  συνδέονται με τον  πελατοκεντρισμό
  • Προσδιόρισαν πως θα λειτουργήσουν στον ηγετικό τους ρόλο , με ποιους τρόπους θα ενισχύσουν  το ενδιαφέρον των εργαζομένων  για τον  πελάτη και πως θα  βελτιώσουν τη δέσμευσης και αφοσίωση των ομάδων εξυπηρέτησης του οργανισμού προς αυτή την κατεύθυνση
  • Εντόπισαν το προσωπικό Στυλ Ηγεσίας που έχουν στην Εξυπηρέτηση Πελατών (SERVICE LEADERSHIP STYLE) και τα βήματα που μπορούν να ακολουθήσουν για να ενθαρρύνουν την «εξαιρετική εξυπηρέτηση» τόσο μέσα στις ομάδες τους αλλά και ευρύτερα μέσα στον οργανισμό.