08 Νοέ 2022

DAIKIN HELLAS

CUSTOMER EXPERIENCE PHILOSOPHY

Η Secret Key  συνεργάστηκε με την Daikin Hellas βοηθώντας στην ανάπτυξη των δομικών στοιχείων της νέας εμπειρίας  που θα προσφέρεται από το δίκτυο των συνεργατών της στους πελάτες .

Στα πλαίσια αυτά συνεργαστήκαμε με τη Διοικητική ομάδα της Daikin Hellas χρησιμοποιώντας διαγνωστικά εργαλεία και πρακτικές προκειμένου να σχεδιάσουμε τη  φιλοσοφία Customer Experience που θα επηρεάσει δυναμικά το mindset όλων των εκπροσώπων που βρίσκονται τόσο σε ηγετικές θέσεις του δικτύου αλλά και σε όλα τα σημεία & κανάλια διεπαφής του οργανισμού με τους πελάτες.

Παράλληλα συζητήσαμε με συνεργάτες του δικτύου, επισκεφθήκαμε showrooms και σημεία πώλησης των προϊόντων DAIKIN, βιώσαμε αληθινές εμπειρίες πώλησης και εξυπηρέτησης και διερευνήσαμε τις ιδιαιτερότητες στην επικοινωνία των πελατών με πωλητές των συνεργατών , με τεχνικούς , με εγκαταστάτες αλλά και με το helpdesk υποστήριξης.

Μέσα από ανάλυση των συλλεχθέντων στοιχείων και συν-δημιουργικές δράσεις διαμορφώθηκε η τελική αποστολή της DAIKIN HELLAS  για το επιθυμητό επίπεδο Customer Experience και επιλέχθηκαν οι αξίες που θα υποστηλώσουν την CX αποστολή της εταιρίας. Στη συνέχεια αναπτύχθηκαν εσωτερικά πρότυπα εξυπηρέτησης (service guidelines) και προσδιορίστηκαν συμπεριφορικά κριτήρια (KPIs) για κάθε μια από τις αξίες  που στηρίζουν την επιθυμητή αποστολή. Τα δομικά στοιχεία σε σχέση με τη φιλοσοφία της νέας εμπειρίας DAIKIN επικοινωνήθηκαν στο δίκτυο μέσα από Συνέδριο που διοργάνωσε η DAIKIN HELLAS για όλο το δίκτυο των συνεργατών της . Ένα από τα επόμενα βήματα αφορά στην κατάρτιση    εκπαιδευτικού  πλάνου για τον πληθυσμό του δικτύου προκειμένου να αποκτηθούν και να ενισχυθούν  δεξιότητες που θα απελευθερώνουν τα στοιχεία της νέας εμπειρίας DAIKIN.

Χριστίνα Αντωνίου
Managing Director - DAIKIN HELLAS

«Η Daikin Ελλάς στηρίζεται από την γέννησή της, εδώ και 15 χρόνια, στo δίκτυο έμπειρων και εξειδικευμένων συνεργατών της, ενώ τα τελευταία χρόνια έχει εισέλθει και σε νέα τμήματα της αγοράς με νέες απαιτήσεις. Δεδομένο είναι επίσης ότι η αγορά και ο καταναλωτής έχουν αλλάξει χαρακτηριστικά και αυτό δημιουργεί την ανάγκη της προσέγγισής τους σύμφωνα με τα νέα δεδομένα.

 Σε αυτό το σημείο συνεργαστήκαμε με την Secret Key, προκειμένου να επανατοποθετήσουμε τις αξίες μας πάνω στην εξυπηρέτηση των πελατών και πως αυτές θα διαπεράσουν όλα τα σημεία πώλησής μας δημιουργώντας μία νέα εποχή για το δίκτυό μας. Η μέχρι σήμερα εμπειρία μας από την Secret Key και την Έλενα Μητσιμπόνα προσωπικά, ήταν εξαιρετικού επιπέδου και μας βοήθησε πάρα πολύ κατευθύνοντας τα πρώτα μας βήματα με επαγγελματισμό και συνέπεια. Για εμάς τώρα ξεκινάει το ταξίδι αυτό και ανυπομονούμε για την διαδρομή!»