CUSTOMER EXPERIENCE CULTURE
Η KLEEMANN ιδρύθηκε το 1983, στο Κιλκίς, και αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες εταιρίες κατασκευής ανελκυστήρα στην Ευρωπαϊκή και παγκόσμια αγορά, παράγοντας κάθε τύπο ανελκυστήρα για οικιακή ή εμπορική χρήση, για πρόσωπα ή φορτία. Διανέμει τα προϊόντα της σε περισσότερες από 100 χώρες παγκοσμίως.
Έχοντας χτίσει ένα ισχυρό προφίλ στον κλάδο η KLEEMANN διατηρεί μια αξιόλογη θέση μεταξύ των καλύτερων προμηθευτών ανελκυστήρα στον κόσμο. Οι άνθρωποί της Καινοτομούν διαρκώς, αναπτύσσονται και γίνονται καλύτεροι σε αρμονία με τον διεθνή τους χαρακτήρα.
Η Secret Key συνεργάστηκε με την KLEEMANN HELLAS μέσα στο 2019 σε μια σειρά από έργα με απώτερο στόχο την ενίσχυση της εμπειρίας του πελάτη .
Συγκεκριμένα
- Σε συνεργασία με ιδρυτικά στελέχη και τη Διοικητική ομάδα, αναπτύξαμε το βιβλίο κουλτούρας για το Customer Experience της KLEEMANN, το “CUSTOMER EXPERIENCE CULTURE BOOK”, το οποίο περιλαμβάνει :
-Στοιχεία αποστολής του Customer Experience (Customer Experience Mission Statement)
– Πυλώνες αξιών για το Customer Experience (Customer Experience Values)
-Γενικά συμπεριφορικά κριτήρια που στηρίζουν κάθε αξία που συνδέεται με την εμπειρία που δημιουργεί η εταιρία στους πελάτες (service behavioral guidelines)
- Ανάπτυξη εσωτερικών facilitators στα εργαλεία SERVICE DESIGN. Επιλεγμένα στελέχη της εταιρίας συμμετείχαν σε Customer Experience Workshop ,όπου μυήθηκαν σε βέλτιστες διεθνείς πρακτικές στην εμπειρία του πελάτη και παρακολούθησαν μέσα από trendwatching tour τις διεθνείς αγορές και τις τάσεις κατανάλωσης. Στη συνέχεια εκπαιδεύθηκαν στο βασικό toolbox ενός σύγχρονου service designer και έζησαν βιωματικά την τυπική ροή ενός service design project, σχεδιάζοντας και υλοποιώντας έρευνες χρηστών ( user research interviews), το ταξίδι των πελατών (customer journey maps) και εργαστήρια παραγωγής ιδεών με service σενάρια και πιλοτικό prototyping.
- Με τη συνεργασία των Τμημάτων Πωλήσεων & After Sales σχεδιάσαμε το Πλαίσιο Εργασιακών Συμπεριφορών (Competency Design Framework) για τον ρόλο του Συμβούλου Πώλησης & του Field Service Engineer (after sales) στην KLEEMANN. Προσδιορίστηκαν και ομαδοποιήθηκαν οι εργασιακές συμπεριφορές που οδηγούν σε καλή και εξαιρετική απόδοση ανά ομάδα δεξιοτήτων που συνθέτουν την επιτυχή ενεργοποίηση κάθε ρόλου.
“Μέσα στο 2019 συνεργαστήκαμε με την Secret Key πάνω σε αρκετά projects όπως την δημιουργία του CX Culture Book, την δημιουργία των Competency Frameworks και την εκπαίδευση πάνω στο Service Design.
H Secret Key μας βοήθησε στο να ανακαλύψουμε, να επιλέξουμε και να αναπτύξουμε καινούρια εργαλεία πάνω στο Customer Experience. Χάρη στην άψογη συνεργασία και συνεννόηση με την Secret Key καταφέραμε να έχουμε ένα πολύ καλό αποτέλεσμα σε όλα τα projects.
Ευχαριστώ την Έλενα Μητσιμπόνα για το πραγματικό ενδιαφέρον που έδειξε στις ανάγκες μας, για την άψογη προετοιμασία της και για την αγάπη με την οποία μας υποστήριξε.”