19 Φεβ 2025

Service Design Certification Training

Βιωματικό πρόγραμμα γνώσης και εφαρμογής του Service Design Toolbox

3 & 4 Απριλίου 2025 , Αθήνα  (09:30 – 17:00)

Life Gallery Athens

Εκπαιδευτείτε βήμα – βήμα στην πρακτική χρήση (learning by doing) των σημαντικότερων εργαλείων, των μεθόδων & των βασικών  αρχών του  Service Design Thinking προκειμένου να σχεδιάσετε ή να βελτιώσετε την εμπειρία  των πελατών σας και να αναπτύξετε νέες υπηρεσίες στον οργανισμό σας.

Στόχοι εκπαίδευσης & Οφέλη Συμμετοχής

  • Δημιουργήστε μια ομάδα από καταρτισμένους Service Designers ή CX Ambassadors στον οργανισμό σας , οι οποίοι θα  σχεδιάζουν δυναμικά την προσφερόμενη εμπειρία στους πελάτες σας .
  • Αποκτήστε τον εσωτερικό μηχανισμό σχεδιασμού της εμπειρίας πελάτη (Customer Experience Design ) και δυναμικά εργαλεία βελτίωσης της εμπειρίας , σύμφωνα με τις μεταβαλλόμενες ανάγκες των καταναλωτών / πελατών / χρηστών.
  • Μάθετε να χρησιμοποιείτε Design Thinking tools & Frameworks για να λύνετε προβλήματα, να καινοτομείτε και να βελτιώνετε συστηματικά τις εμπειρίες για τους πελάτες σας
  • Μάθετε να συγκεντρώνετε στοιχεία για τη συμπεριφορά & τα συναισθήματα των πελατών σας σε κάθε σημείο επαφής (άμεσης ή έμμεσης ) με την εταιρία
  • Ενεργοποιήστε δεξιότητες καινοτομίας και δημιουργικής επίλυσης προβλημάτων μέσα από την αξιοποίηση της διαφορετικότητας και την ενίσχυση της ενσυναίσθησης των συνεργατών σας
  • Αναπτύξτε δεξιότητες κριτικής, δημιουργικής, αναλυτικής & συνθετικής σκέψης
  • Εφαρμόστε στον οργανισμό σας από την αμέσως επόμενη ημέρα της εκπαίδευσης όλες τις τεχνικές Service Design που μάθατε
  • Γνωρίστε επιτυχημένες, διεθνείς πρακτικές οργανισμών που ενεργοποίησαν τον Service Design μηχανισμό για να διαφοροποιηθούν με επιτυχία και διάρκεια στο Customer Experience

Σε ποιους απευθύνεται

Σε επιχειρηματίες και σε  στελέχη που διαμορφώνουν, παρακολουθούν, επηρεάζουν την προσφερόμενη εμπειρία (CX) των πελατών σε κάθε κανάλι διεπαφής του οργανισμού μαζί τους   μέσα απ΄όλα  τα τμήματα της εταιρίας , ανεξαρτήτως επιπέδου ιεραρχίας

Ενδεικτικά  σε στελέχη  από τις Δ/νσεις :

  • Customer Experience
  • Marketing
  • Customer Service
  • Sales
  • Consumer Insights
  • Innovation
  • Human Resources
  • People Development

ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

1η ημέρα /Πέμπτη 3 Απριλίου 2025 , (09:30 – 17:00)

Εισαγωγή στο Service Design: Τι είναι , ποια είναι η μεθοδολογία του  & οι βασικές αρχές λειτουργίας του μέσα σε έναν οργανισμό

Ποιοι stakeholders (εσωτερικοί & εξωτερικοί) συμμετέχουν σε ένα  Service Design project εντός της εταιρίας;

Προσδιορισμός και διατύπωση του προβλήματος ή της πρόκλησης που επικεντρωνόμαστε (service design problem/ challenge definition)

Stakeholder Mapping & Context Mapping: Χαρτογράφηση του οικοσυστήματος όπου άνθρωποι, ομάδες και οργανισμοί ανταλλάσσουν «αξία»

Έρευνα πελάτη/χρήστη: Μηχανισμοί & εργαλεία ποιοτικής έρευνας για να μάθουμε  συμπεριφορές, συναισθήματα &  κίνητρα πίσω από τις δράσεις των  πελατών/ χρηστών

HIT THE STREET  tools : Παρατηρούμε- Εξερευνούμε – Ρωτάμε – Ανακαλύπτουμε  (π.χ. User Research, Live Interviews, cultural probes, in-field observations, shadowing, a day in the life of the customer, service safari, on-line ethnography )

Ανάλυση στοιχείων έρευνας  & ομαδοποίηση ευρημάτων : Evidence Walls & Empathic User Maps

Personas Mapping: Δημιουργία  πλασματικών  προφίλ πελάτη σε χάρτες

2η ημέρα /Παρασκευή 4 Απριλίου 2025 , (09:30 – 17:00)

Customer Journey Mapping : Χαρτογράφηση του ταξιδιού του πελάτη , εντοπισμός των touchpoints και των “moments of truth”

Emotional Journey Mapping: Χαρτογράφηση των συναισθημάτων του πελάτη κατά μήκος του customer journey . Προσδιορισμός των συναισθηματικών ζωνών και της έντασής τους – τα δραματικά τόξα της εμπειρίας πελατών

Οι γενιές των πελατών: Χαρακτηριστικά & διαφορές στην αγοραστική τους συμπεριφορά κατά μήκος του Customer Journey
Πώς διαφέρει η συμπεριφορά κάθε γενιάς κατά τη διάρκεια της αναζήτησης , της αξιολόγησης και της αγοράς
Tips & Insights ερευνών για αποτελεσματικό marketing κατά το Customer Journey σε κάθε γενιά

Opportunity Areas: Προσδιορίζουμε ευκαιρίες βελτίωσης ή αλλαγής αξιοποιώντας τα customer insights

Ideation SessionΕργαστήρια παραγωγής ιδεών  για τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών. Eναλλακτικές, διαδραστικές  τεχνικές με στόχο την παραγωγή προτάσεων για  βελτιώσεις στο Customer Journey.

Service Scenarios: Ανάπτυξη διαδοχικών βημάτων σε σχέση με τις προτεινόμενες ιδέες βελτίωσης της εμπειρίας

Prototyping:  Ομαδική αποτύπωση και επίδειξη των νέων προτεινόμενων ιδεών για δοκιμαστική χρήση .

Κερδίζοντας το Buy In από τη Διοίκηση της εταιρίας :  Πώς παρουσιάζουμε στη Διοίκηση την αξία, το look & feel & τη λειτουργικότητα των νέων ιδεών.

Η Έλενα Μητσιμπόνα είναι Managing Director της  Συμβουλευτικής εταιρίας SECRET KEY από τον Ιανουάριο του 2011.  Συνεργάζεται  συμβουλευτικά και εκπαιδευτικά  για περισσότερα από 25 χρόνια  με  πολυεθνικές και Ελληνικές εταιρίες  βοηθώντας τις να αναπτύξουν ηγεσία στις  πωλήσεις τους  και να δημιουργήσουν  δυνατή κουλτούρα πελατοκεντρισμού, ενισχύοντας  με καινοτόμο σχεδιασμό την εμπειρία των πελατών.

Μέσα από δράσεις ανάπτυξης του ανθρώπινου δυναμικού έχει εκπαιδεύσει & καθοδηγήσει περισσότερα από 17.000 στελέχη & έχει σχεδιάσει βραβευμένα Sales & Services Corporate Academies , όπως επίσης Sales & Service Competency Frameworks.

Η Έλενα είναι πιστοποιημένη Design Thinking Facilitator  & Service Designer από τη DESIGN THINKERS ACΑDEMY (the Netherlands) & και πιστοποιημένη εισηγήτρια  στον «Στρατηγικό Σχεδιασμό της Εμπειρίας του πελάτη» (Strategic Innovation on Customer Experience Design) από το International Customer Service Association(ICSA-USA). Παράλληλα είναι πιστοποιημένη Master Facilitator στις ενότητες Customer Emotions Management for Contact Centers, Retail & Omni-Channel από τον CXFO.org  και  πιστοποιημένη αντιπρόσωπος σε Ελλάδα, Κύπρο, Τουρκία & Βαλκάνια  του βραβευμένου εκπαιδευτικού υλικού  της  πολυεθνικής Συμβουλευτικής  εταιρίας Porter Henry& Co(USA) , η οποία έχει εξειδίκευση σε Sales Leadership, Consultative Selling,  Field Coaching & Managing  Sales Performance προγράμματα.

Είναι Professional Certified Coach (PCC) από τον International Coaching Federation (ICF) ,Certified Holistic Life, Career & Executive Coach™  από το Goal Imagery Institute, International School of Coaching Mastery™(New York) βοηθώντας τα στελέχη να ανακαλύψουν το δυναμικό τους , να οραματιστούν και να επιτύχουν στόχους ζωής & καριέρας.

Η Έλενα είναι Founder του Athens Customer Experience Academy  & διοργανώτρια του Athens Customer Experience Festival (ACEF) από το 2014

Έχει συμβουλευτική εξειδίκευση  στο CX & επιτυχημένες συνεργασίες διαρκείας  με πελάτες από τον  χώρο των δικτύων λιανικής, των  υπηρεσιών, του αυτοκινήτου, των B2B υπηρεσιών και  των καταναλωτικών προϊόντων .

H Έλενα Μητσιμπόνα είναι κάτοχος Μεταπτυχιακών τίτλων στη Διεθνή Διοίκηση Ανθρωπίνων Πόρων (Msc in International Human Resources Management)  από το Cranfield School of Management (SOM -UK) και στη Διοίκηση Επιχειρήσεων(MBA) από τοUniversity of Wales  . Επίσης είναι αριστούχος πτυχιούχος του Τμήματος  Φιλοσοφίας & Ψυχολογίας  από το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών.

Εμπειρότατο στέλεχος επιχειρήσεων, με επιπρόσθετη ίδια επιχειρηματική δραστηριότητα. Εξειδικευμένη στο στρατηγικό Μάρκετινγκ, το Branding, το Customer Journey / Management, τη μεθοδολογία Design Thinking, τη διεύθυνση και διαχείριση πολύπλοκων πολύ-μπραντικών ή/και προϊοντικών χαρτοφυλακίων.

Eίναι expert στο σχεδιασμό και την υλοποίηση ολιστικών στρατηγικών και πλάνων Μάρκετινγκ, καθώς και στην ανάπτυξη και υλοποίηση ολιστικών και πολυκαναλικών επικοινωνιών και ενεργειών. Έχει επιτύχει εξαιρετικά αποτελέσματα σε blue chip εταιρείες όπως η Procter & Gamble, η Johnson & Johnson, η Heineken / Αθηναϊκή Ζυθοποιία, το Folli Follie Group, το NN Insurance Group, την Pyramis Metallourgia.

Έχει συνιδρύσει και διατελέσει Partner και Διευθύνουσα Σύμβουλος των εταιρειών «Wizzard -from Wisdom to Magic» και GuruServices.Biz, ενώ ταυτόχρονα έχει διατελέσει χρέη Chief Strategy Officer στη Generation-Y e-business Hub.

Είναι πιστοποιημένη σε Design Thinking και Customer Journey Mapping fundamentals, καθώς και σε Design Thinking Facilitation, από το Design Thinking Academy (NL / Amsterdam), και εκπαιδευμένη σε Agile Marketing.

Είναι πολύγλωσση (ελληνικά, αγγλικά, γερμανικά, γαλλικά, ισπανικά, ιταλικά), κάτοχος Master of Science σε European Economics and Politics από το University of Manchester Institute of Science and Technology -UMIST), πτυχίου MBA από το Manchester Business School – MBS σε συνεργασία με το HEC / ISA στο Παρίσι (Jouy en Josas) και Degree in Digital Marketing, Customer Engagement, Social Μedia, Planning & Analytics από το Columbia Business School / Emeritus (New York / USA).

Ο Αρσένης Πασχόπουλος είναι από τους πρώτους marketers του διαδικτύου στην Ελλάδα με δράση η οποία ξεκινά το 1996.

Είναι Managing Partner στην 360 digital agency Just On Line η οποία αριθμεί πάνω από 100 πετυχημένα έργα ηλεκτρονικού εμποροίου και digital marketing.

Είναι συγγραφέας των βιβλίων , “Ηλεκτρονικό Εμπόριο ” (1999, 2005, 2007), “Social Media Marketing”, 2010, Ευτυχώς με Απέλυσαν (2021) από τις εκδόσεις Κλειδάριθμος. 

Από τους πρώτους (1996) που δημιούργησαν σεμινάρια Ηλεκτρονικού Εμπορίου για μικρομεσαίες επιχειρήσεις και διεξήγαγε κύκλο σεμιναρίων ηλεκτρονικού εμπορίου για την Εθνική Συνομοσπονδία Ελληνικού Εμπορίου. Για 4 χρόνια ήταν υπεύθυνος προώθησης και εκπαίδευσης μικρομεσαίων επιχειρήσεων σε θέματα ηλεκτρονικού εμπορίου στον ΑΣΔΑ (Αναπτυξιακός Σύνδεσμος Δυτικής Αθήνας).

Ήταν υπεύθυνος εκπαίδευσης για τραπεζικά συστήματα online πληρωμών στην First Data.  Έχει εργαστεί στα τμήματα marketing των εταιρειών Shell, Johnson & Johnson, Fiat, Boston University, Όμιλος Δ. Αγγελόπουλου. 

Είναι απόφοιτος του Deree College με μεταπτυχιακό από το Boston University.

Συμμετοχή για το 2ημερο SERVICE DESIGN CERTIFICATION TRAINING: 850 € ( +ΦΠΑ ) ανά συμμετέχοντα
Για εταιρίες που θα στείλουν 3+ συμμετέχοντες : 800€ (+ ΦΠΑ) ανά συμμετέχοντα

*Θα ισχύσουν προνομιακές early bird τιμές για όσους κλείσουν τη θέση τους εως τις 7/3/25
Early bird
τιμή συμμετοχής για το 2ήμερο SERVICE DESIGN CERTIFICATION TRAINING: 750 € ( +ΦΠΑ ) ανά συμμετέχοντα
Early bird τιμή για εταιρίες που θα στείλουν 3+ συμμετέχοντες : 700€ (+ ΦΠΑ) ανά συμμετέχοντα

Για περισσότερες πληροφορίες,  διευκρινήσεις και δέσμευση θέσεων συμμετοχής  επικοινωνήστε με τη Secret Key στο
2106096921, 6936932970 και στο info@secretkey.gr
Μπορείτε να συμπληρώσετε τη φόρμα συμμετοχών και να μας τη στείλετε στο info@secretkey.gr
αναμένοντας από εμάς να επιβεβαιώσουμε την εγγραφή σας βάσει των διαθέσιμων θέσεων.

Εναλλακτικά μπορείτε να υποβάλετε το ενδιαφέρον σας στον ακόλουθο πίνακα και εμείς θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για τα διαδικαστικά της εγγραφή σας.

Στοιχεία Συμμετοχής