Ανάπτυξη κουλτούρας Customer Experience για το δίκτυο καταστημάτων My market
Η Secret Key σχεδίασε το Καλοκαίρι του 2023 και συνεχίζει να υλοποιεί για το δίκτυο των καταστημάτων My market ένα ισχυρό πρόγραμμα μεταμόρφωσης κουλτούρας Customer Experience.
Στόχος του προγράμματος ήταν να δημιουργηθεί « δυνατή ταυτότητα εξυπηρέτησης My market» μέσα από ερευνητικές , σχεδιαστικές και εκπαιδευτικές δραστηριότητες προς την καλλιέργεια μιας κουλτούρας φιλόξενης και αυθεντικής εξυπηρέτησης σε κάθε σημείο του δικτύου.
Σε συνεργασία με το διατμηματικό CX project team της METRO και τους επιλεγμένους CX Ambassadors από διάφορα μέρη του δικτύου υλοποιήθηκαν «Customer Experience Inspirational Workshops» για να δοθούν γνώσεις & ερεθίσματα από κορυφαίους οργανισμούς στην εμπειρία του πελάτη διεθνώς.
Ακολούθως μέσα «Customer Experience Design» Training δόθηκαν εργαλεία και μέθοδοι στους CX Ambassadors να επανασχεδιάσουν και να οραματιστούν μια ευρύτερα βελτιωμένη εμπειρία για τους πελάτες σε διαφορετικά Touchpoints της λιανικής . Χαρτογραφήθηκαν τα Customer Journeys σε διαφορετικά τμήματα προσωπικής εξυπηρέτησης, εντοπίστηκαν οι επιμέρους συναισθηματικοί σταθμοί και υλοποιήθηκαν εργαστήρια καινοτομίας με στόχο την παραγωγή ιδεών προς την βελτίωση της προσφερόμενης εμπειρίας.
Αναπτύχθηκαν service standards και δημιουργήθηκε ένας χρήσιμος οδηγός , το CX Culture Book για τα My market , το οποίο θα είναι η πυξίδα που θα προσανατολίζει και θα ευθυγραμμίζει τους εκπροσώπους του δικτύου, ώστε να φροντίζουν τους πελάτες με συνέπεια και επαγγελματισμό.
Σε όλη την παρέμβαση λήφθηκαν επικαιροποιημένα consumer insights μέσα από συμπληρωματικούς μηχανισμούς ποιοτικής έρευνας σε δείγμα καταστημάτων όλης της ελληνικής επικράτειας
Παράλληλα η Διοικητική ομάδα δούλευε ανεξάρτητα στις στρατηγικές κατευθύνσεις του Customer Experience προκειμένου να προσδιορίσει τη φιλοσοφία της εμπειρίας My market για το μέλλον και τους τους στρατηγικούς πυλώνες που θα φιλοξενήσουν επιθυμητές συμπεριφορές εξυπηρέτησης, παραδείγματα και ευκαιρίες ενθουσιασμού των πελάτων.
Πλέον ολοκληρώθηκε το πρώτο Train the Trainer πρόγραμμα SERVICE LEADERSHIP, το οποίο σχεδιάστηκε για να μεταφερθεί στους Δ/ντες και Υποδιευθυντές των καταστημάτων του δικτύου.
Αυτή την περίοδο η ομάδα έργου σχεδιάζει με όρεξη το πρόγραμμα CUSTOMER DELIGHT για τους ανθρώπους του δικτύου που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή της Εξυπηρέτησης και αποτελούν της αισθήσεις του οργανισμού.
Ευχαριστούμε θερμά όλη την ομάδα του CX έργου αλλά και σύσσωμη τη Διοικητική ομάδα της ΜΕΤRO για την εξαιρετική συνεργασία, την έμπνευση KAI κυρίως την ενεργή εμπιστοσύνη !!!
Μια αξιομνημόνευτη εμπειρία σε όλο το φάσμα της εξυπηρέτησης, αυξάνει την ικανοποίηση του πελάτη και χτίζει σχέσεις εμπιστοσύνης. Όλοι εμείς στα My market είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι και χαρούμενοι για αυτό το δημιουργικό εκπαιδευτικό ταξίδι, έχοντας πολύτιμο συνεργάτη την εταιρεία Secret Key και ειδικά την ταλαντούχα Έλενα Μητσιμπόνα. Με τη βοήθεια καινοτόμων τεχνικών και βέλτιστων πρακτικών, θα προσπαθήσουμε να διαφοροποιηθούμε και να επιφέρουμε νέα εποχή στην εξυπηρέτηση και την εμπειρία των πελατών μας, πάντα με γνώμονα τις αδιαπραγμάτευτες αρχές και αξίες της εταιρείας μας. Μαζί με τον πελάτη, με αυθεντικότητα και ενσυναίσθηση.
Στα My market η αγοραστική εμπειρία των πελατών μας και η παροχή άριστων υπηρεσιών σε όλα τα επίπεδα αποτελεί προτεραιότητά μας διαχρονικά. Σε έναν κόσμο που συνεχώς μεταλλάσσεται και εξελίσσεται, οφείλουμε κι εμείς με τη σειρά μας να παρακολουθούμε τις εξελίξεις και να προσφέρουμε στους πελάτες μας αυτό που πραγματικά χρειάζονται και έχουν ανάγκη στην καθημερινότητά τους. Στο πλαίσιο αυτό, τους τελευταίους μήνες, συνεργαζόμαστε με τη Secret Key και την Έλενα Μητσιμπόνα έχοντας ως στόχο να εντοπίσουμε όλα τα πεδία που μπορούμε να βελτιωθούμε και μέσα από μία αυθεντική CX εμπειρία να προσφέρουμε στους πελάτες μας το καλύτερο που μπορούμε. Η Έλενα και η ομάδα της δούλεψαν και δουλεύουν με εξαιρετική δέσμευση και προσήλωση με σημεία αναφοράς τις εξειδικευμένες ανάγκες της εταιρείας μας, προκειμένου να μας προσφέρουν υπηρεσίες αποκλειστικά για αυτό που πραγματικά χρειαζόμαστε. Πρόκειται για μία συνεχή και δυναμική διαδικασία που μας βοηθάει όλους να γινόμαστε καλύτεροι κάθε μέρα και να μετουσιώνουμε αυτή μας τη γνώση ως νέα εμπειρία αγορών και εξυπηρέτησης στους πελάτες μας.
H Έλενα Μητσιμπόνα και η έμπειρη & ταλαντούχα ομάδα της δεν σταμάτησαν μόνο στη θεωρία. Ενσωμάτωσαν πρακτικές ασκήσεις και διαδραστικές τεχνικές εκπαίδευσης, επιτρέποντάς μας να εφαρμόσουμε θεωρητικές έννοιες σε πραγματικά on-the-job σενάρια. Αυτή η προσέγγιση καλλιέργησε τις δεξιότητες της ομάδας των My market και μας προετοίμασε για τις δυναμικές προκλήσεις της αναβαθμισμένης εμπειρίας πελατών στα καταστήματά μας. Αυτό που κάνει την Έλενα ξεχωριστή είναι η δέσμευσή της στο να προσαρμόζει την εκπαιδευτική της εμπειρία στις εξατομικευμένες ανάγκες της κάθε εταιρείας.