08 Νοέ 2022

BMW FINANCIAL SERVICES

TELEPHONE SERVICE & COMPLAINT MANAGEMENT SKILLS

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΖΩΓΡΑΦΟΥ
Head of Customer Intreractions - BMW FINANCIAL SERVICES
Επιλέγοντας ξανά  την Έλενα Μητσιμπόνα και τη Secret Key, μας δόθηκε η ευκαιρία να συμμετέχουμε σε δύο υπέροχα 8ωρα εργαστήρια εκπαίδευσης, ενημέρωσης, διάδρασης & έμπνευσης για την τηλεφωνική εμπειρία των πελατών μας.

Με τεχνικές και μεθοδολογία προσαρμοσμένες στο προφίλ των πελατών μας , σχεδιάστηκε το εκπαιδευτικό πλάνο της φρέσκιας ομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών της BMW Financial Services.

Με στόχο την υπεροχή στην εξυπηρέτηση, παρουσιάστηκαν πρακτικές στη διαχείριση των τηλεφωνικών κλήσεων και στην αντιμετώπιση των παραπόνων καθώς επίσης τονίστηκε  η σημασία της θετικής ψυχολογίας και της ηχητικής εικόνας των εκπροσώπων της «Πρώτης γραμμής» .

Σε όλη αυτή τη διαδρομή, πειραματιστήκαμε με ρόλους Πελάτη και Εκπροσώπου , εκπαιδευτήκαμε μέσα από διαδραστικές εργασίες, αναγνωρίσαμε τα προφίλ των Πελατών μας αλλά και τα δικά μας , ταυτιστήκαμε, ακούσαμε, προβληματιστήκαμε , αλληλεπιδράσαμε, αυτοπαρακινηθήκαμε…

Με λίγα και απλά λόγια… Περάσαμε πολύ ωραία!

Σε ευχαριστούμε θερμά Έλενα!!!

Katerina Zografou

Head of Customer Interaction Services

BMW Financial Services