#WEMAKETHEDIFFERENCE
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑΪΚΗ ΖΥΘΟΠΟΙΪΑ
Σε συνεργασία με τη Δ/νση Εξυπηρέτησης Πελατών & τη Δ/νση Ανθρωπίνου Δυναμικού της Αθηναϊκής Ζυθοποιϊας, η Secret Key σχεδίασε και υλοποίησε μια σειρά εκπαιδευτικών προγραμμάτων για την ενίσχυση των δεξιοτήτων επικοινωνίας , εξυπηρέτησης και διαχείρισης παραπόνων στις ομάδες τηλεφωνικής εξυπηρέτησης της εταιρίας .
Το curriculum της εκπαίδευσης ήταν ευρύ , οι εκπαιδευτικές δράσεις διαδοχικές και συμπληρωματικές και οι προσομοιώσεις πρακτικής εξάσκησης απόλυτα παραμετροποιημένες στις προκλήσεις του περιβάλλοντος της αγοράς δραστηριοποίησης.
Εμβαθύναμε στην αξία του πελατοκεντρισμού, συνειδητοποιήσαμε τις αλλαγές που βιώνουν οι πελάτες -ειδικά μετά την περίοδο της Covid 19 κρίσης- και τη σημαντικότητα του ρόλου όσων βρίσκονται σε νευραλγικές θέσεις εξυπηρέτησης. Αγκαλιάσαμε νέες τεχνικές επικοινωνίας που συμβαδίζουν με την επιθυμητή απόδοση και αγγίξαμε εως και πολύ σύγχρονες τεχνικές «Ανάλυσης Συζήτησης» προκειμένου να αποσυνθέσουμε σε λεπτομέρεια τα experience moments και να κάνουμε δημιουργική επανεκκίνηση με συνειδητή προσπάθεια ανάδειξης της πελατοκεντρικής φιλοσοφίας μας και του γνήσιου ενδιαφέροντος προς πελάτες και συνεργάτες.
“Μέσα σε μια έκρηξη γεγονότων, αλλαγών και νέων απαιτήσεων, είχαμε την τύχη να συνεργαστούμε με τη Secret Key & την Έλενα Μητσιμπόνα , σε μια σειρά εκπαιδευτικών προγραμμάτων για τις ομάδες εξυπηρέτησης των πελατών μας.
Την ακολουθήσαμε σε ένα ταξίδι εμπειριών και γνώσεων που διεύρυνε τους ορίζοντες της ομάδας μας σε σχέση με την ιδανική τηλεφωνική διαχείριση των πελατών.Η Έλενα έχει βαθιά γνώση του αντικειμένου, μεταδοτικότητα, πάθος και εντυπωσιακή ενσυναίσθηση, στοιχεία που όλοι εκτιμήσαμε από την αρχή και μας έκαναν να νιώθουμε πως γνώριζε από καιρό τις ανάγκες και τις ευκαιρίες βελτίωσης πάνω στις οποίες δουλέψαμε.”