06 Νοέ 2022

KEY RETAIL TRENDS

Rethinking CX in the light of new Consumer Lifestyles

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: 25 Νοεμβρίου 2022
14:00 – 16:30
( Digital School Secret Key)

Σύντομη Περιγραφή

Το workshop αποτελείται από 2 μέρη. Το πρώτο μέρος περιλαμβάνει μια εμπνευστική, ψηφιακή περιήγηση ( virtual tour) σε διάφορους κλάδους διεθνώς για να ανακαλύψουμε τις πιο σύγχρονες πρακτικές & case studies καινοτομίας, τα οποία οδηγούν τις αλλαγές στον χώρο του Retail & του Customer Experience. Το δεύτερο μέρος περιλαμβάνει μέσω ομαδικής συνεργασίας την εφαρμογή των ερεθισμάτων που δόθηκαν στο πρώτο μέρος σε συγκεκριμένα Personas καταναλωτών, μέσα από την προσέγγιση του Design Thinking.

Εκπαιδευτικοί Στόχοι / Οφέλη για τους συμμετέχοντες

  • Παρέχει στους συμμετέχοντες μια δυνατή σύνοψη των αναδυόμενων τάσεων που επηρεάζουν παγκοσμίως την καινοτομία στον χώρο της λιανικής μέσα από διαφορετικούς κλάδους της αγοράς .
  • Εκπαιδεύει τους συμμετέχοντες να εντοπίζουν και να τοποθετούν στo αντίστοιχο πλαίσιο  τις σύγχρονες τάσεις λιανικής εντός του εξελικτικού πλαισίου της κουλτούρας κατανάλωσης.
  • Εμπνέει τους συμμετέχοντες να ξανασκεφθούν την εμπειρία των πελατών σε συνέπεια με τις προσδοκίες και τις επιθυμίες των πελατών

Agenda

  • 14:00 – 15:30  Inspirational Virtual Retail Tour

Ενδεικτικές τάσεις & brands που θα αναδειχθούν

  • PopUp & Drop (Case studies: Gucci, Sotheby’s, Bulletin)
  • Towards XReality (Case studies: Burberry, Selfridge’s, Charlotte Tilbury, Lotte, Nike)
  • Revitalized Travel Retail: (Case studies: Buzzfeed, YSL, Shake Shack, Aesop)
  • The Power of Biometrics (WHS, Zippin’, Starbucks)

Ενδεικτικές χώρες που θα ενσωματωθούν στο Virtual Tour

Κίνα, Ιταλία, UK, US, Νότιος Κορέα, UAE, Γαλλία

  • 15:30  – 16:30  Ομαδικές εργασίες, συζητήσεις και ανταλλαγή ευρημάτων

Ομαδική δραστηριότητα Design: Εφαρμογή των τάσεων και των γνώσεων προς την ανάπτυξη συγκεκριμένων χαρακτήρων  (Consumer Personas)

Elena Marinoni CV

“Με τα χρόνια ,  χάρη στην Έλενα Μητσιμπόνα και στη Secret Key , μου δόθηκε η πολύτιμη ευκαιρία να συναντήσω top στελέχη πρόθυμα να εμβαθύνουν και να κατανοήσουν νέες καταναλωτικές συμπεριφορές. Κάθε φορά που συνεργάζομαι με τη  Secret Key αποτελεί μια αμοιβαία , γόνιμη ανταλλαγή γνώσης σε σχέση με τον σχεδιασμό αξέχαστων εμπειριών για τους πελάτες, πάντα σε ευθυγράμμιση με τις πιο πρόσφατες τάσεις της διεθνούς αγοράς.”

Είναι Trend forecaster &  Σύμβουλος στρατηγικού σχεδιασμού.  Με background στο στρατηγικό σχεδιασμό, έχει πολυετείς συνεργασίες με πολλές πολυεθνικές εταιρίες για να τις βοηθήσει να συντονιστούν με τις εξελίξεις των αναγκών & τις αναδυόμενες τάσεις προκειμένου να υποστηρίξουν χοάνες καινοτομίας, να αναπτύξουν νέα concepts και στρατηγικές marketing & επικοινωνίας. Είναι  Head of Trend Research στην Nextatlas (www.nextatlas.com), μια  trend forecasting πλατφόρμα Artificial Intelligence, η οποία βασίζεται  σε μια ροή περιεχομένου που προέρχεται από πλήθος δεδομένων, τα οποία μοιράζονται από την διεθνή κοινότητα 300k trendsetters μέσω των social media. Είναι  Καθηγήτρια Trend Forecasting & Στρατηγικής Καινοτομίας στο  Πολυτεχνείο του Μιλάνο. Στην πορεία της ανέπτυξε δυνατή εξειδίκευση στα πεδία της μόδας , του σχεδίου, των νέων lifestyles, των προϊόντων πολυτελείας , των τάσεων κατανάλωσης και των πιο σύγχρονων εμπειριών αγοράς λιανικής αλλά και στη στρατηγική τοποθέτησης της μάρκας.

LinkedIn Profile: https://www.linkedin.com/in/elena-marinoni-8231594/

Η  Elena Marinoni συνεργάζεται με τη Secret Key από το 2014, τόσο ως ομιλήτρια σε κάθε έκδοση του Athens Customer Experience Festival (2014, 2015, 2017, 2018)   με εστίαση στην παρουσίαση των  τάσεων κατανάλωσης  σε παγκόσμιο επίπεδο αλλά και ως Trainer σε παραμετροποιημένα προγράμματα για την ανάπτυξη δεξιοτήτων Trend Research με στόχο την πυροδότηση στρατηγικής καινοτομίας στους οργανισμούς.