ΕΛΕΝΑ ΜΗΤΣΙΜΠΟΝΑ
ICF’s Professional Certified Coach (PCC)
Managing Director Secret Key

Έλενα ΜιτσιμπόναΗ Έλενα Μητσιμπόνα εδώ και 23 χρόνια βοηθά συμβουλευτικά & εκπαιδευτικά  πολυεθνικές και ελληνικές εταιρίες να βελτιώσουν την εμπειρία των πελατών τους, να αυξήσουν την παραγωγικότητά  στις πωλήσεις και να αναπτύξουν τα στελέχη τους σε δεξιότητες επικοινωνίας και ηγεσίας.

Είναι ιδρύτρια και Managing Director της  Συμβουλευτικής εταιρίας SECRET KEY από τον Ιανουάριο του 2011. Βρίσκεται στον χώρο της Συμβουλευτικής επιχειρήσεων & ιδιαίτερα στις Υπηρεσίες Εκπαίδευσης & Αξιολόγησης Ανθρωπίνου Δυναμικού από το 2002, έχοντας διατελέσει Certified Assessor, Master Trainer, Sales & Marketing Director αλλά και Business Partner σε εταιρίες όπως η Response International , η Wilson Learning South East Europe & η Linkage Greece μέχρι το 2010.

Η Έλενα είναι PCC ICF Certified Holistic Life, Career & Executive Coach ™ , εκπαιδευμένη  από το Goal Imagery Institute της Νέας Υόρκης , Positive Psychology Practitioner (Positive Psychology Training, Bristol) ,Certified Emotional Conversation Analyst από τον CXFO.org σε 3 επίπεδα (Quality Assurance for Contact Centers, Retail & Omnichannel CX) &  Certified Service Design Thinking Facilitator από την DT Academy (the Netherlands).

Κατέχει MSc σε International Human Resources Management από το Cranfield University , MBA από το University of Wales και είναι αριστούχος του Τμήματος Φιλοσοφίας & Ψυχολογίας του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστήμιο Αθηνών.

Μέσα από το Consulting, το Training & το Coaching η Έλενα βοηθά τα στελέχη να εντοπίσουν το δυναμικό τους και να  εξελιχθούν  στην καλύτερη δυνατή εκδοχή του εαυτού τους, να συνδέονται αποτελεσματικά με τους συνεργάτες και τον κόσμο, να επικοινωνούν διεκδικώντας  με υγιή τρόπο και να απολαμβάνουν τη ζωή.

Παράλληλα μέσα από πρακτικά διαγνωστικά εργαλεία και προσεγγίσεις η Έλενα βοηθά τους οργανισμούς πελάτες να δημιουργήσουν μια αξιοθαύμαστη  κουλτούρα υψηλής δέσμευσης για τους εργαζομένους και δυνατού Customer Experience για τους πελάτες, σε όλα τα κανάλια διεπαφής με την εταιρία.

Η Έλενα είναι επίσης  η πιστοποιημένη αντιπρόσωπος  &  Master Trainer σε Ελλάδα, Κύπρο,  Βαλκάνια  & Τουρκία του βραβευμένου εκπαιδευτικού υλικού  της πολυεθνικής Συμβουλευτικής εταιρίας Porter Henry & Co (USA), η οποία έχει εξειδίκευση στις Πωλήσεις και την Εξυπηρέτηση Πελατών.

Η Έλενα  σχεδιάζει μαζί με τους συνεργάτες της  εταιρικές Ακαδημίες Πωλήσεων & Εξυπηρέτησης Πελατών παρέχοντας ένα παραμετροποιημένο κατάλογο εκπαιδευτικών προγραμμάτων & προσομοιώσεων  (max 30 modules) σε διαφορετικά επίπεδα ιεραρχίας και απόδοσης.

Είναι βραβευμένη διεθνής εισηγήτρια στην κατηγορία «International Customer Service Trainer» στο θεσμό των Ευρωπαϊκών CSTA AWARDS (Customer Service Training Awards- London).

Η  Έλενα είναι Founder του  ACXA- Athens Customer Experience Academy ( σειρά ανοιχτών εκπαιδευτικών προγραμμάτων προς τα στελέχη επιχειρήσεων ) & διοργανώτρια του Athens Customer Experience Festival από το 2014.

e.mitsibona@secretkey.gr

MANUELA PIFANI
ASSOCIATE CONSULTANT, CUSTOMER EXPERIENCE STRATEGY , SECRET KEY

Manuela Pifani is currently one of the most renowned independent CX consultants and thought leaders in Europe, recognised as one of the Top 20 Global CX Leaders 2022 and the winner of 20+ prestigious CX awards, including UK CX Professional of the Year.

Differently from many in the sector, Manuela boasts a FTSE100 corporate career focused on customer experience and transformation that has spanned more than 25 years. She started in the financial services sector as CX Director at Barclays, RBS/Natwest and Direct Line Group, before moving into the retail sector with Kingfisher and ASDA. Having walked in corporate shoes and delivered notable customer and business results, she understands the ups and downs of the journey towards CX excellence, as well as the ROI opportunities and success drivers.

Since 2018, she has been a consultant and thought leader, using her extensive CX expertise and knowledge of the continuously evolving consumer market to help organisations across sectors improve their strategies and propositions, design impactful customer experiences and omnichannel journeys, and boost CX and cultural transformation to become their customers’ brand of choice and, ultimately, win in their market and build a more profitable business.

Manuela is also a Non-Executive Director / Board member for the Hinckley & Rugby BS (a medium-sized UK financial services organisation) and she volunteers as a member of the Board of Directors for the global not-for-profit Customer Institute.

Manuela uses her own proprietary and proven CX frameworks and tools to support organisations with their customer-centric transformation. She has the strategic, business and technical expertise to help them succeed, as well as the credibility and clout to help them influence and engage internal stakeholders behind the CX plans. Examples of her consulting assignments include:

  • Assessing the CX maturity of an organisation to define the CX roadmap;
  • Setting insight-led customer strategies and priorities to drive loyalty;
  • Designing optimised customer journeys or differentiated propositions;
  • Driving a customer-centric culture and transformation;
  • Delivering customised and practical CX masterclasses to upskill internal CX teams in any of the aspects of best-in-class CX management.

“I lived in Athens for 5 years with my family, and Greece still feels like home. The collaboration with Secret Key is extremely rewarding not only because they share the same passion and dedication to help organisations succeed, but also because it allows me to give something back to this amazing country which welcomed me so warmly during those years.”

ΕΛΕΝΑ ΜΑΘΙΟΥ ROSE
Senior Advisor, Secret Key

Η Έλενα Μαθιού Rose είναι εμπειρότατο στέλεχος επιχειρήσεων, με επιπρόσθετη ίδια επιχειρηματική δραστηριότητα και παράλληλα Service Advisor/ Associate στη Secret Key . Η Έλενα είναι εξειδικευμένη στο στρατηγικό Μάρκετινγκ, το Branding, το Customer Journey / Management, τη μεθοδολογία Design Thinking, τη διεύθυνση και διαχείριση πολύπλοκων πολύ-μπραντικών ή/και προϊοντικών χαρτοφυλακίων.

Eίναι expert στο σχεδιασμό και την υλοποίηση ολιστικών στρατηγικών και πλάνων Μάρκετινγκ, καθώς και στην ανάπτυξη και υλοποίηση ολιστικών και πολυκαναλικών επικοινωνιών και ενεργειών. Έχει επιτύχει εξαιρετικά αποτελέσματα σε blue chip εταιρείες όπως η Procter & Gamble, η Johnson & Johnson, η Heineken / Αθηναϊκή Ζυθοποιία, το Folli Follie Group, το NN Insurance Group, την Pyramis Metallourgia.

Έχει συνιδρύσει και διατελέσει Partner και Διευθύνουσα Σύμβουλος των εταιρειών «Wizzard -from Wisdom to Magic» και GuruServices.Biz, ενώ ταυτόχρονα διατελεί χρέη Chief Strategy Officer στη Generation-Y e-business Hub.

Είναι πιστοποιημένη σε Design Thinking και Customer Journey Mapping fundamentals, καθώς και σε Design Thinking Facilitation, από τη Design Thinking Academy (NL / Amsterdam) και είναι  εκπαιδευμένη σε Agile Marketing.

Είναι πολύγλωσση (ελληνικά, αγγλικά, γερμανικά, γαλλικά, ισπανικά, ιταλικά), κάτοχος Master of Science σε European Economics and Politics από το University of Manchester Institute of Science and Technology -UMIST), πτυχίου MBA από το Manchester Business School – MBS σε συνεργασία με το HEC / ISA στο Παρίσι (Jouy en Josas) και Degree in Digital Marketing, Customer Engagement, Social Μedia, Planning & Analytics από το Columbia Business School / Emeritus (New York / USA).

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ
Senior Advisor, Secret Key

Ο Δημήτρης Γεωργόπουλος είναι Senior Advisor στη Secret Key και παράλληλα  ιδρυτής  & CEO της Rethink Business Lab, εξειδικευμένης συμβουλευτικής και εκπαιδευτικής  εταιρείας σε θέματα Διοίκησης Πληροφοριών (data governance και υπηρεσίες DPO), Ανάπτυξης Επιχειρήσεων, Εξυπηρέτησης Πελατών,  Αντιμετώπισης Λειτουργικών Κινδύνων, Βιωματικής Εκπαίδευσης, Mentoring & Coaching στελεχών.

Ο Δημήτρης έχει υλοποιήσει έργα σε διεθνές επίπεδο που περιλαμβάνουν Επιχειρηματική Στρατηγική, Customer Experience Governance & Strategy, Customer Value Management, Σχεδιασμό Διαδικασιών & Λειτουργιών.

Επιπρόσθετα έχει υλοποιήσει πλήθος έργων σε θέματα data governance που περιλαμβάνουν συμμόρφωση με το κανονιστικό πλαίσιο, ασφάλεια πληροφοριών, ενίσχυση της ανθεκτικότητας και ανάκαμψης σε περιβάλλον κρίσεων, έλεγχο και αξιολόγηση εφαρμογής κανόνων & διαδικασιών (permanent supervision).

Ταυτόχρονα,  έχει εκπαιδεύσει μεγάλο αριθμό στελεχών σε θέματα εμπειρίας πελάτη, ηγεσία & οργάνωση ομάδων, στην εφαρμογή του κανονισμού προστασίας δεδομένων. Είναι μέλος της ιδρυτικής ομάδας του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (και μέλος του ΔΣ επί σειρά ετών), έχοντας υλοποιήσει πλήθος δράσεων.

Είναι επίσης συνιδρυτής & διαχειριστής και διαπιστευμένος εκπαιδευτής του DPO Academy, του πρώτου φορέα στην Ελλάδα που προσφέρει εκπαίδευση και εξειδικευμένη τεχνογνωσία σε θέματα του  Γενικού Κανονισμού Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων.

Ο Δημήτρης, έχει εκτενή εμπειρία στον τραπεζικό τομέα και σε εταιρείες παροχής εξειδικευμένων λύσεων μέσω ελληνικών και πολυεθνικών οργανισμών, όπου κατείχε ανώτατες διοικητικές θέσεις (C-Level) όπως Εκτελεστικό Μέλος ΔΣ Τραπεζών, CEO, CCO, COO, GM, CInO, CMO, e-business Director, Bancassurnace Director, IT Operations Director.

Έχει σπουδάσει  την Οικονομική Επιστήμη στο Πανεπιστήμιο Πειραιά και έχει μετεκπαιδευτεί στο Corporate University της Societe Generale, στο European School of Management (ESCP-EAP), INSEAD, TDI