Η Έλενα Μητσιμπόνα εδώ και 23 χρόνια βοηθά συμβουλευτικά & εκπαιδευτικά πολυεθνικές και ελληνικές εταιρίες να βελτιώσουν την εμπειρία των πελατών τους, να αυξήσουν την παραγωγικότητά στις πωλήσεις και να αναπτύξουν τα στελέχη τους σε δεξιότητες επικοινωνίας και ηγεσίας.
Είναι ιδρύτρια και Managing Director της Συμβουλευτικής εταιρίας SECRET KEY από τον Ιανουάριο του 2011. Βρίσκεται στον χώρο της Συμβουλευτικής επιχειρήσεων & ιδιαίτερα στις Υπηρεσίες Εκπαίδευσης & Αξιολόγησης Ανθρωπίνου Δυναμικού από το 2002, έχοντας διατελέσει Certified Assessor, Master Trainer, Sales & Marketing Director αλλά και Business Partner σε εταιρίες όπως η Response International , η Wilson Learning South East Europe & η Linkage Greece μέχρι το 2010.
Η Έλενα είναι PCC ICF Certified Holistic Life, Career & Executive Coach ™ , εκπαιδευμένη από το Goal Imagery Institute της Νέας Υόρκης , Positive Psychology Practitioner (Positive Psychology Training, Bristol) ,Certified Emotional Conversation Analyst από τον CXFO.org σε 3 επίπεδα (Quality Assurance for Contact Centers, Retail & Omnichannel CX) & Certified Service Design Thinking Facilitator από την DT Academy (the Netherlands).
Κατέχει MSc σε International Human Resources Management από το Cranfield University , MBA από το University of Wales και είναι αριστούχος του Τμήματος Φιλοσοφίας & Ψυχολογίας του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Μέσα από το Consulting, το Training & το Coaching η Έλενα βοηθά τα στελέχη να εντοπίσουν το δυναμικό τους και να εξελιχθούν στην καλύτερη δυνατή εκδοχή του εαυτού τους, να συνδέονται αποτελεσματικά με τους συνεργάτες και τον κόσμο, να επικοινωνούν διεκδικώντας με υγιή τρόπο και να απολαμβάνουν τη ζωή.
Παράλληλα μέσα από πρακτικά διαγνωστικά εργαλεία και προσεγγίσεις η Έλενα βοηθά τους οργανισμούς πελάτες να δημιουργήσουν μια αξιοθαύμαστη κουλτούρα υψηλής δέσμευσης για τους εργαζομένους και δυνατού Customer Experience για τους πελάτες, σε όλα τα κανάλια διεπαφής με την εταιρία.
Η Έλενα είναι επίσης η πιστοποιημένη αντιπρόσωπος & Master Trainer σε Ελλάδα, Κύπρο, Βαλκάνια & Τουρκία του βραβευμένου εκπαιδευτικού υλικού της πολυεθνικής Συμβουλευτικής εταιρίας Porter Henry & Co (USA), η οποία έχει εξειδίκευση στις Πωλήσεις και την Εξυπηρέτηση Πελατών.
Η Έλενα σχεδιάζει μαζί με τους συνεργάτες της εταιρικές Ακαδημίες Πωλήσεων & Εξυπηρέτησης Πελατών παρέχοντας ένα παραμετροποιημένο κατάλογο εκπαιδευτικών προγραμμάτων & προσομοιώσεων (max 30 modules) σε διαφορετικά επίπεδα ιεραρχίας και απόδοσης.
Είναι βραβευμένη διεθνής εισηγήτρια στην κατηγορία «International Customer Service Trainer» στο θεσμό των Ευρωπαϊκών CSTA AWARDS (Customer Service Training Awards- London).
Η Έλενα είναι Founder του ACXA- Athens Customer Experience Academy ( σειρά ανοιχτών εκπαιδευτικών προγραμμάτων προς τα στελέχη επιχειρήσεων ) & διοργανώτρια του Athens Customer Experience Festival από το 2014.