Για να διαπρέψουν οι οργανισμοί σήμερα δεν αρκεί να ανταποκρίνονται απλά στις ανάγκες των πελατών. Χρειάζεται να διαφοροποιηθούν προσθέτοντας ιδιαίτερη αξία στην εμπειρία που προσφέρουν οι εργαζόμενοι στους πελάτες μέσα από κάθε στοιχείο συναλλαγής μαζί τους.

Χρειάζεται να προσφέρουν εξυπηρέτηση μοναδική, άμεση, αξιόπιστη, φροντίζοντας να υπερβαίνουν τις προσδοκίες και καταδεικνύοντας την αγάπη για αυτό που κάνουν.


Η Porter Henry & Company μέσα από το εκπαιδευτική ομάδα SERVICEABILITY προσφέρει τα ακόλουθα προγράμματα:


  1. Για να γίνετε «Αστέρια» στην Εξυπηρέτηση Πελατών (Becoming a Customer Service Star)

  2. Ικανότητες Ενεργητικής Ακρόασης (Active Listening Skills)

  3. Κώδικας Επαγγελματισμού στην Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση (Professional Telephone Etiquette)

  4. Η δύναμη της θετικής ενέργειας και της παρακίνησης στην Εξυπηρέτηση (Re-energising & Re-motivating yourself in Service)

  5. Ο χειρισμός των θυμωμένων πελατων (Dealing with angry customers)

Εκπαίδευση Στελεχών

FIND OUT MORE

Exclusive Regional Partners:

Greece, Balkans, Cyprus & Turkey.

SERVICEABILITY

Αρχική Σελίδαindex.html

ΟΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΑΣ

designed by turtle concepthttp://www.turtle.gr