Τα εκπαιδευτικά προγράμματα της ομάδας SALESABILITY II στοχεύουν στην αντιμετώπιση των προκλήσεων της σύγχρονης, ανταγωνιστικής αγοράς. Παρατίθενται ενδεικτικά οι ακόλουθες ενδεικτικές ενότητες:


  1. Χτίζοντας σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες (Building Relationships)

  2. Σχεδιάζοντας την επίσκεψη πώλησης (Planning the Sales Call/Visit)

  3. Αναγνωρίζοντας τις Προτεραιότητες (Identifying Priorities)

  4. Παρουσιάζοντας & ενισχύοντας τα οφέλη (Relating & Reinforcing Benefits)

  5. Λαμβάνοντας Feedback (Obtaining Feedback)

  6. Κερδίζοντας τη δέσμευση των πελατών (Gaining Commitment )


HIGH IMPACT MODULES – ADVANCED SALES TRAINING


  1. Επιτυγχάνοντας Ανταγωνιστικό Πλεονέκτημα (Achieving a Competitive Edge)

  2. Αναζητώντας νέους πελάτες (Prospecting for New Business)

  3. Διοίκηση Περιοχής Πωλήσεων (Managing the Territory)

  4. Παρουσιάζοντας Οφέλη Προστιθέμενης Αξίας (Presenting Value-Added Benefits)

  5. Εφαρμόζοντας διαφορετικές στρατηγικές ανά πελάτη (Implementing Account Strategies)

  6. Πουλώντας σε Decision-Makers διαφορετικών επιπέδων (Selling to Multi-Level Decision-Makers)

Εκπαίδευση Στελεχών

FIND OUT MORE

Exclusive Regional Partners:

Greece, Balkans, Cyprus & Turkey.

SALESABILITY II : Τα εκπαιδευτικά προγράμματα του SalesAbility II

Αρχική Σελίδαindex.html

ΟΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΑΣ

designed by turtle concepthttp://www.turtle.gr